رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور : ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور با مشارکت خودروسازان داخلی و همچنین واردات نوسازی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 11 March 2021

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در اصفهان گفت:با هدف نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای، ۱۵ هزار دستگاه کامیون باری و مینی بوس از دو شرکت خودروساز داخلی خریداری کردیم  و خودرو‌هایی با میانگین عمرِ کمتر از سه سال هم وارد کشور می‌شود.

داریوش امانی با تاکید بر شرایط سخت شغلی راهداران افزود: با درخواست وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی، قرارداد این راهداران به صورت مستقیم با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور منعقد می شود.

وی در ادامه به تشکیل کمیته پایش قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان اشاره کرد و گفت : بر اساس نتایج این کمیته، برای جلوگیری از افزایش قیمت ها، ۱۷ قطعه کاربردی به صورت کُد دار در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه به آغازِ آزمایشی اجرای طرح نوبت دهی مجازی در اصفهان اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و ایجاد شفافبت در نوبت دهی و جلوگیری از تردد‌های اضافه قرار است در سراسر کشور اجرا شود.

امانی با تاکید بر بهسازی و مرمت جاده‌های استان اصفهان هم گفت: در نشستی با استاندار اصفهان و امضای تفاهم نامه‌ای با سازمان راه داری و حمل و نقل جاده‌ای مقرر شد حدود ۸۵۰ کیلومتر راه‌های استان که وضعیت نامناسبی دارند از سال ۱۴۰۰ به مدت دو سال مرمت و بهسازی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار