مسی می‌ماند؛ چند ستاره می‌آیند
خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا قصد دارد تیمی قدرتمند و مدعی قهرمانی اروپا را برای فصل بعد تدارک ببیند. نام‌های جذابی هم در لیست خرید او به چشم می‌خورند.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 11 March 2021

به گزارش تابناک سمنان خوان لاپورتا از یکشنبه گذشته رئیس جدید بارسلوناست. او با قاطعیت توانست در انتخابات باشگاه پیروز شود و برای یک دوره 5 ساله ریاست بارسا را بر عهده خواهد داشت.

 

 

 

لاپورتا سال 2003 نیز رئیس بارسلونا شده بود و با جذب رونالدینیو و یک سال بعد با جذب اتوئو، بارسلونایی قدرتمند را روانه میادین کرد که منجر به فتح لیگ قهرمانان در سال 2006 شد. او برای بارسا ستاره های بزرگی خریداری کرد و قصد دارد همان روند را در دوره جدیدش نیز ادامه دهد.

 

مشکل بزرگ اما به بدهکاری های کلان بارسا و وضعیت اقتصادی نا به سامان باشگاه بر می گردد. طبق ادعای رادیو کاتالونیا، لاپورتا برای خروج از این بحران، برنامه هایی کوتاه مدت در نظر دارد و می خواهد از طریق چند اسپانسر، مبالغی کلان را به خزانه باشگاه تزریق کند. 

 

 

 

 

لاپورتا می داند که یکی از راه های بهبود وضعیت اقتصادی باشگاه، داشتن تیمی باکیفیت و مدعی قهرمانی چممیپونزلیگ است. بارسا شب گذشته در یک هشتم نهایی این رقابت ها حذف شد تا 10 میلیون یورو را از دست بدهد. در صورت راهیابی به مراحل پایانی، مبالغ هنگفت دیگری نیز نصیب این باشگاه می شد.

 

طبق ادعای این منبع، خوان لاپورتا روی جذب ارلینگ هالند به عنوان گزینه اول نقل و انتقالاتی خود فکر می کند. ارتباط بین او و مینو رایولا مدیر برنامه های هالند بسیار خوب است و لاپورتا با خوشبینی به جذب ستاره نروژی دورتموند فکر می کند. 

 

 

 

 

دیگر گزینه او دیوید آلابا مدافع اتریشی بایرن است که در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد و مورد توجه رئال هم قرار دارد. دستمزد هر دو بالاست و طبعا بارسلونا باید یکی دو بازیکن گرانقیمت فعلی خود را به فروش برساند. در مورد آلابا گفته می شود که به او قول تضمینی برای حضور در ترکیب ثابت بارسا را داده اند ولی در رئال به دلیل روشن نبودن وضعیت سرخیو راموس و رافا واران، چیزی تضمین شده نیست.

 

همچنین کار انتقال اریک گارسیا مدافع سیتی هم تمام شده و تنها منتظر پایان فصل برای رسمی شدن این انتقال هستند.

 

 

 

 

دیگر گزینه لاپورتا ممفیس دیپای است. هرچند گفته می شود لاپورتا به سرخیو آگوئرو مهاجم سیتی پیشنهاد رسمی داده ولی رادیو کاتالونیا معتقد است گزینه اول تقویت خط حمله، ممفیس دیپای ستاره هلندی لیون است. او نیز در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و مبلغی بابت انتقال او هزینه نمی شود.

احتمال اینکه بارسا یک هافبک خوب نیز جذب کند نیز دور از ذهن نیست. فراتر از همه اینها اما تمدید با لیونل مسی است. لاپورتا اطمینان دارد که مسی را ماندنی خواهد کرد و تیمی قدرتمند پیرامون او و هالند تشکیل می دهد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار