مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: یکهزار و ۴۰۰ نفراز بازاریان شهرستان سمنان به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا به صورت رایگان غربالگری شدند.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 10 March 2021

 

۱۴۰۰ نفر از بازاریان سمنان از لحاظ ابتلا به کرونا غربالگری شدند

 

به گزارش تابناک سمنان سید مهدی برهانی روز چهارشنبه ابراز داشت: یکهزار و ۴۰۰ نفر از بازاریان فعال شهرستان سمنان در زمینه‌های مختلف مانند آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، موسسه‌های کرایه اتومبیل، فروشندگان مجتمع تجاری برج ققنوس، لبنیات و خوار و بار از لحاظ  ابتلا به ویروس کرونا غربالگری شدند.

وی ادامه داد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ نفر بازاری شهرستان سمنان که با مردم سرو کار دارند تست ابتلا به کرونا ۲ تا سه نفر مثبت شد.

برهانی تصریح کرد: تست غربالگری پی سی آر برای شناسایی بازاریان مبتلا به کرونا استفاده شد که نتیجه تست بعد از مدت ۱۵ دقیقه مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: رهگیری افرادی که با فرد مبتلا به کرونا در ارتباط بودند نیز با اطلاع رسانی به مراکز بهداشت انجام شد تا از شیوع ویروس جلوگیری شود.

وی یادآور شد: تقریبا بیشتر واحدهای صنفی استان سمنان دستورالعمل‌های بهداشتی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا را رعایت می‌کنند و به محدودیت‌های کرونایی و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی پای بند هستند.
برهانی خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف به منظور مبارزه با شیوع کرونا با جدیت دنبال و با افراد خاطی نیز برابر قانون رفتار می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان از واحدهای صنفی خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه بیش از پیش همراهی کنند.

بیش از ۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان وجود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار