رئیس سازمان صمت استان سمنان:
رئیس سازمان صمت استان سمنان درباره اقدامات و طرح‌های ویژه اشتغال‌زایی این سازمان، گفت: از سال ۹۷ در قالب طرح کارورزی ۱۵۰ نفر به کارخانه‌ها و مراکز صنعتی استان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 10 March 2021

۱۵۰ نفر در استان سمنان برای طرح کارورز معرفی شدند

 

به گزارش تابناک سمنان علی تشنه دل ضمن اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی و تسهیل شرایط مهارتی و کار جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، بیان کرد: سه طرح در مجموعه استان با قدرت اجرا می‌شود که هدف آن ترویج بیشتر ارتباط صنعت و دانشگاه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها کارورزی است که از سال ۹۷ آغاز و تا کنون ۱۵۰ نفر معرفی شده‌اند، افزود: در قالب این طرح دانشجویان کارورز به شرکت‌های تولیدی و صنعتی معرفی می‌شوند تا مهارت‌های آموخته شده در فضای تحصیلی را در بازار کار نیز به بوته آزمایش بگذارند.

اشتغال دانشجویان و سربازان

رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان دیگر طرح اشتغال‌زایی سازمان را فاجد نامید و گفت: در قالب این طرح نیز ۳۷ نفر از فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار شدند تا بتواند مهارت‌های شغلی را آموخته و در پایان تحصیل از آن بهره مند شوند.

تشنه دل به سومین طرح نیز اشاره کرد و افزود: جذب نیروی فارغ التحصیل جوان در قالب سربازتاپ دیگر طرحی است که البته به زودی در استان اجرا می‌شود اما در کیفیت اجرای آن باید گفت تا کنون ۱۲ نفر برای استان سمنان سهمیه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این طرح مانند طرح‌های دیگر است با این تفاوت‌ها که مخصوص سربازان اجرا می‌شود، بیان کرد: مجموعه این طرح‌ها نشان از تعامل خوب دانشگاه و صنعت و حتی نهادهای نظامی با اشتغال‌زایی جوانان دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار