رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:
رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه طی هفت روز گذشته ۲۳ مورد حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، گفت: درمجموع این عملیات‌ها ۳۱ نفر نجات یافتند.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 09 March 2021
 
وقوع ۲۳ مورد حریق و حادثه در سمنان/ ۳۱ نفر نجات یافتند

 

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور ضمن بیان اینکه طی هفت روز گذشته نزدیک به ۶۸۸ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی سمنان گرفته‌شده است، ابراز داشت: دراین‌بین ۲۳ مورد حریق و حادثه منجر به اجرای عملیات شده است.

وی بابیان اینکه مأموران آتش‌نشانی سمنان در هر ساعت از شبانه‌روز به کمک همشهریان شتافتند و امدادرسانی لازم به انجام رسیده است، افزود: طی یک هفته گذشته تعداد نجات‌یافتگان در این عملیات‌ها شامل ۳۱ نفر شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از مجموع حوادث و حریق‌ها ۱۱ مورد مربوط به حوادث آتش‌سوزی بوده است، ابراز داشت: آتش‌سوزی‌هایی از قبیل منزل مسکونی، فضای سبز، حریق خودرو، ضایعات و غیره در سطح شهر توسط آتش‌نشانان پوشش داده‌شده است.

اسمعیل پور در ادامه تصریح کرد: طی بازه مذکور ۱۲ مورد حوادث امداد و نجات به محبوسی در کابین آسانسور و اماکن، تصادفات جاده‌ای، گیرکردن حلقه در انگشتان دست، گرفتن حیوانات موذی و غیره مربوط می‌شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن سه‌شنبه آخر سال از خانواده‌ها انتظار می‌رود کودکان و نوجوانان خود را از خطرهای احتمالی آگاه کرده و مانع حضور آن‌ها در مناطق پرخطر شوند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار