برای جلوگیری از مشکل؛
تابناک سمنان: وحید بغدادی مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: پایگاه‌های این اداره کل با توجه به شیوع کرونا، افزایش جراحی‌های ضروری و غیرضروری در روز‌های پایانی سال، بیشترشدن نیاز به خون و کاهش مراجعه در تعطیلات نوروز، از روز دوم فروردین پذیرای اهداکنندگان هستند.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 09 March 2021

اهدا خون هدیه‌ای که جان می‌بخشد - ایرنا

 

مدیرکل انتقال خون استان سمنان روز سه شنبه ابراز داشت: آمار اهدای خون امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت ولی همچنان به دلیل نزدیکی به تعطیلات نوروز و کاهش نسبی مراجعه به مراکز اهدای خون در این روزها، لازم است شهروندان نسبت به اهدای خون اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: اسفند سال گذشته به دلیل آغاز شیوع کرونا مراجعه به مراکز اهدای خون استان سمنان کاهش یافت و این بدان معناست که مراجعه شهروندان برای اهدای خون امسال نسبت به سالیان گذشته چندان افزایش نیافته است.

وحید بغدادی گفت: تاکنون مشکلی در تامین خون مورد نیاز استان وجود نداشته است، اما به دلیل آینده‌نگری و جلوگیری از بروز مشکل، از نوع‌دوستان به منظور مراجعه به مراکز اهدای خون دعوت می‌شود.

بغدادی بیان کرد: پویش اهدای خون خانواده بزرگ فوتبال ایران به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند از ۸ اسفند آغاز شد و تا ۲۵ اسفند در استان سمنان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان افزود: فوتبالیست‌ها، مربیان، پیشکسوتان، مدیران و طرفداران فوتبال با شرکت در این پویش، علاوه بر زنده ‌نگداشتن یاد این ۲ فوتبالیست، در کار نیک اهدای خون نیز شرکت کنند.

وی همچنین عنوان کرد: اداره کل انتقال خون استان تضمین می‌دهد در فضای مربوط به اهدای خون در استان نکات بهداشتی و ایمنی رعایت می‌شود تا مردم نگرانی از بابت انتقال ویروس کرونا در این محیط نداشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار