به دستور آشناگر؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طرح ابتکاری مرکز مطالعات استراتژیک مبتنی بر آینده پژوهی در استان سمنان تاسیس شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 09 March 2021

رشد بالای ۱۰ درصد برای حضور زائران از لرستان در مراسم اربعین ۹۷ خواهیم داشت

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در همایش ویدئو کنفرانسی معاونین سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداران سراسر کشور به ریاست عرف ، معاون سیاسی وزیر کشور در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان افزود: مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان به دستور استاندار سمنان و باهدف تقویت فرهنگ کارگروهی، کانالیزه نمودن فرایند تصمیم سازی و بهره مندی از تفکرات و ایده های نوین نیروهای توانمند و بومی استانداری سمنان و فرمانداری های تابعه تاسیس شده است.

حبیب الله خجسته پور خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تاکنون موفق به اجرای دو پروژه آینده پژوهی در سطح ملی و استانی شده است.

خجسته پور گفت: پروژه آینده پژوهشی برای شناسایی متغییرهای اثرگذار بر آینده کشور و استان در طول سه ماه و با مشارکت حداکثری نیروهای توانمند و جوان از بدنه‌ی وزارت کشور و ذیل پلتفرم مرکز مطالعات استراتژیک استان صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: استفاده از نیروهای بومی وزارت کشور، استفاده از ۶ روش مطالعاتی و پنج نرم افزار کاربردی و تحلیل یک هزار و ۹۱۸ سناریو ممکن از جمله مشخصات این پروژه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار