بیش از ۶۰ هزار بازرسی انجام شده است؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشدید نظارت بر بازار و اصناف خبر داد و گفت: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده نظارتی از نتایج بازرسی‌ها در سطح استان است.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 09 March 2021

16 هزار و33 بازرسی از اصناف قم صورت گرفته است- اخبار قم - اخبار استانها  تسنیم | Tasnim

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰ هزار بازرسی در سطح استان از مراکز تجاری و صنفی به انجام رسیده است، تاکید کرد: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده نظارتی نتیجه بازرسی‌ها بوده است.

وی از توزیع میوه مورد نیاز مردم همزمان با روز بیست و هفتم اسفند ماه ۹۹ خبر داد و گفت: سیب و پرتغال در زمره اقلامی هستند که در مکان‌های تعیین شده توسط صمت و فرمانداری‌ها و بر حسب نیاز و سهمیه هم شهرستان توزیع خواهد شد.

علی تشنه دل با بیان اینکه استان سمنان نرخ مرغ را در حد نرخ‌های تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار حفظ کرد، افزود: بازرسی‌ها در ایام پایانی سال تشدید خواهد شد و لازم است اصحاب رسانه در پوشش خبری این بازرسی‌ها اقدام کنند.

تشنه دل با اشاره به ذخیره بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن سیب و پرتغال در انبارها برای نیاز استان سمنان در شب عید، تاکید کرد: هیچ کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار