در راستای طرح ملی شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان انجام شد؛
تفاهم نامه همکاری مشترک در طرح ملی شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان بین جهاددانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان امضا شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 08 March 2021

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان علی منصفی راد معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری مشترک با حضور سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و معاونین آموزشی و امور جوانان این دستگاه امضاء و تبادل شد.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه و در راستای اجرای طرح ملی شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، همکاری مشترک در جهت راه اندازی و راهبری مراکز نوآوری و شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان سمنان در سه فاز ترویجی، نوآوری و شتابدهی بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی استان سمنان انجام می شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: مجموعه رویدادهای کارآفرینی، استارت آپی(شتابی) ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی در قالب کارگاه های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی و همچنین چندین رویداد «صندلی تجربه»، ارائه خدمات مشاوره ای به جوانان برای راه اندازی کسب و های فناورانه، نظرسنجی و نیازسنجی و... با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، از جمله فعالیت های این تفاهم نامه خواهد بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار