انتخابات 1400 به شیوه سالم؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با تأکید بر تلاش تمام دست اندارکاران ستاد انتخابات استان سمنان برای برگزاری انتخاباتی سالم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 08 March 2021

رشد بالای ۱۰ درصد برای حضور زائران از لرستان در مراسم اربعین ۹۷ خواهیم داشت

 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در همایش مشترک فرمانداران و ستاد انتخابات استان سمنان اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر از 20 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 26 اسفندماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: استفاده از اپلیکیشن موبایلی دومین روش ثبت‌نام در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر است که این سامانه از طریق سایت وزارت کشور در دسترس است.

حبیب‌الله خجسته‌پور به روش‌های چهارگانه ثبت‌نام داوطلبان اشاره کرد و گفت: حضور افراد در فرمانداری‌ها روش نخست ثبت‌نام داوطلبان است که البته به دلیل شرایط کرونایی و زمان‌بر بودن آن توصیه نمی‌شود و بهتر است داوطلبان از دیگر روش‌ها برای ثبت‌نام در این انتخابات استفاده کنند.

خجسته‌پور اظهار داشت: استفاده از رایانه‌های شخصی و مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک در سطح استان سمنان نیز روش‌های سوم و چهارم ثبت‌نام داوطلبان در این انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه در همه این روش‌ها داوطلبان برای تحویل مدارک در مدتی بسیار محدود به فرمانداری‌ها مراجعه کنند افزود: مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت‌نام در شهرهای کمتر از 20 هزار نفر، فوق‌دیپلم و بیش از 20 هزار نفر لیسانس است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی روستاها از 16 فروردین 1400 آغاز می‌شود.

خجسته پور عنوان کرد: در روز 28 خرداد 1400 دو انتخابات همزمان در سطح استانهای مختلف کشور برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم یک انتخابات سالم ، همراه با رقابت و مشارکت بالا را برگزار کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار