مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت:شرکت‌های فعال در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان می‌توانند با داشتن این گواهینامه به راحتی با ارگان‌های دولتی و شرکت‌های صنعتی مستقر در استان و دیگر استان‌ها قرارداد ببندند.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  عباس بیرامی اظهار داشت: پروانه های فعالیت حوزه خدمات فنی افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و ارتباطات)مطابق چهارچوب های تعریف شده توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران و مرکز مدیریت راهبردی افتای کشور صادر می شود و شرکت های دارای پروانه افتا مجاز به ارائه خدمات مرتبط به دستگاهای اجرایی استان هست.

وی افزود: توجه به حفظ و نگهداری و امنیت داده ها موضوعی دائمی است که با همکاری همه بخش های فعال حوزه فناوری اطلاعات و مشارکت مؤثرتر بخش خصوصی می توانیم شاهد تحول مناسب در این حوزه باشیم.

وی تاکید کرد: با توسعه شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکی از موضوعات اصلی مطرح از سوی کارشناسان و متخصصان، تأمین امنیت ICT است تا سرویس و محتوایی که ارائه می شود، سالم و بدون نقص به کاربران عرضه شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام ادامه داد: شرکت‌های فعال در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان می‌توانند با داشتن این گواهینامه به راحتی با ارگان‌های دولتی و شرکت‌های صنعتی مستقر در استان و دیگر استان‌ها قرارداد ببندند.

بیرامی گفت: این گواهینامه‌ها باتوجه به آیین نامه یادشده که توسط سازمان فناوری اطلاعات و مرکز مدیریت راهبردی افتا تدوین شده، در چهار حوزه خدمات مدیریتی، عملیاتی، فنی و آموزشی با گرایش‌های مختلف صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) به آدرس nama.ito.gov.ir ضمن آگاهی بیشتر با روند دریافت پروانه فعالیت، دراین خصوص اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار