با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:
تابناک-بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با محوریت «پیوند مدرسه، مسجد و خانه با نماز» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در میناب برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 08 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، این جلاس با حضور سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه، حجت الاسلام اعتمادی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، جمعی از روحانیون، مدیران و خادمین نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان میناب برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در این اجلاس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر لزوم ترویج نماز با همه شیوه های اثرگذار که بخش مهمی از گرفتاری ها و آلودگی ها ناشی از نپرداختن به نماز است، گفت: روح نماز در همه چیز اثر دارد و باید تلاش نماییم نماز را در جامعه نهادینه نماییم.

سلحشور، نماز را نيازي اساسي و داراي آثار فردي و اجتماعي خواند و افزود: نماز انسان را از آفت ها و آسيب هاي ناگوار رها مي سازد و باب رحمت يزدان را به روي انسان هاي متدين مي گشايد.

وي اضافه كرد: تعداد زياد حسينيه ها و مساجد و برگزاري باشكوه آيين هاي مذهبي نشانگر فرهنگ غني و بالاي اسلامي مردم شهرستان میناب است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خادمین و فعالین در حوزه نماز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ز 660

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار