به پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که بازار گرا باشد و زمینه کسب و کار و اشتغال را در جامعه فراهم کند، تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 07 March 2021

 

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در وبینار آشنایی با گرند فناوری که با حضور استادان عضو هیات علمی و دانشجویان استان های گیلان و قزوین و صندوق پژوهش فناوری استان برگزار شد ، از پرداخت تسهیلات بلاعوض به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با هدف ایجاد کسب و کار و زمینه اشتغال جوانان در جامعه خبر داد.
علی باستی ، با بیان اینکه طرح حمایت مالی از پایان نامه هایی که منجر به کسب و کار و زمینه اشتغال است ، یک طرح ملی است ، افزود: در اجرای این طرح به پایان نامه های کارشناسی ارشد بین 15 تا 30 میلیون تومان و پایان نامه های دکترا بین 30 تا60 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این طرح از محل اعتبارات پارک و علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری هر استان، و بخش دیگر نیز از سوی وزارت علوم و وزارت ارتباطات و اطلاعات تامین می شود، گفت: این طرح شرایط سنی و محدودیت در تعداد پذیرش ندارد ولی رویکرد طرح ها باید با آی تی و فناوری باشد و همه پایان نامه ها در هر حوزه ای از علوم با توجه به بهره گیری از فناوری اطلاعات می تواند مشمول این طرح حمایتی شود.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان، با بیان اینکه برای بهره مندی از طرح حمایت مالی ، باید استاد راهنما پایان نامه را در سامانه سدف ( سامانه داده ها و فرآینده ها) بارگذاری و ثبت نام کند، تصریح کرد: پس از آن پایان نامه توسط تیم کارشناسی مجریان طرح ارزیابی و پس از تایید ، تسهیلات به متقاضی پرداخت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار