کارخانه تولید کاغذ از سنگ با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری استان، استاندار اردبیل و برخی مسؤولان استانی در روستای اورونج شهرستان نمین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 07 March 2021

 

آیت الله سید حسن عاملی، صبح امروز در مراسم  افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرک خصوصی شهرستان نمین از گزارش مفصل خود به دفتر مقام معظم رهبری در مورد روند سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های صنعتگران استان و پاسخ در خور تقدیر معظم له برای کارآفرینان، فعالان اقتصادی و حامیان تولید خبر داد.

وی افزود: حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و صنعتگران باید سرلوحه همه مسؤولان بوده و مسؤولان باید جاده صاف کن این عزیزان باشند تا هر چه بیشتر شاهد افتتاح کارخانجات متعدد و به تبع آن اشتغال جوانان غیور و ولایی این خطه قهرمان پرور باشیم.

امام جمعه اردبیل از تلاش‌ های رئیس کل دادگستری استان و اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و تاثیرگذاری این کمیته در حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی تجلیل نموده و بر ادامه این روند تاکید کرد.

 

افتتاح هر کارخانه و اشتغال هر نفر، مانع از طرح یک پرونده قضایی می‌شود

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در حاشیه آیین افتتاح این کارخانه بیان داشت:  این مجموعه تولیدی در سه فاز مختلف با محوریت شهرک صنعتی تخصصی پلیمر طراحی و فاز اول آن بعد از یک سال با ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و زمینه ایجاد اشتغال برای ۷۵ نفر راه اندازی شده است.

وی افزود: ️این مجموعه صنعتی، دومین شهرک صنعتی خصوصی است که کار خود را در شهرستان نمین آغاز کرده و به ظرفیت تولیدی و اقتصادی این شهرستان افزوده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: تلاشگران عرصه تولید و اشتغال باید بدانند که افسران رزم اقتصادی کشور در این برهه زمانی هستند و  افتتاح هر کارخانه و اشتغال هر نفر، مانع از طرح یک پرونده قضایی و بروز اختلافات خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

گفتنی است؛ کارخانه تولید کاغذ از سنگ با نام تجاری گروه صنعتی شایسته سازان پارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری استان،  استاندار اردبیل و برخی مسؤولان استانی در روستای اورونج شهرستان نمین افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار