امام‌جمعه قم با تأکید بر لزوم تلاش برای قرار گرفتن شهر قم در تراز انقلاب اسلامی، گفت: اقدامات و طرح‌های شهرداری قم در توسعه فضای سبز شهری تحسین‌برانگیز بوده که یکی از طرح‌های مهم احداث پارک هزار هکتاری است.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۶ 07 March 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در آیین روز درختکاری در قم، با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز و حفظ محیط‌زیست، اظهار داشت: عملکرد و اقدامت شهرداری قم در توسعه فضای سبز قابل‌تقدیر است.

امام‌جمعه قم نزدیکی شهر قم به سرانه معتبر و استانداردهای جهانی را قابل‌توجه دانست و افزود: اقدامات و طرح‌های شهرداری قم تحسین‌برانگیز بوده و یکی از طرح‌های قابل‌توجه و خوب احداث پارک هزار هکتاری است.

آیت الله اعرافی ساخت بوستان‌های محلی را در همه مناطق موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: دسترسی آسان همه شهروندان به فضای سبز و بوستان‌های محلی یکی دیگر از طرح‌های خوب شهرداری قم بوده است.

وی با تأکید بر جایگاه شهر قم در انقلاب و جهان تشیع ابراز کرد: باید تلاش شود قم به‌عنوان پایگاه انقلاب اسلامی و مرکز علوم دینی در همه عرصه‌ها ممتاز بوده و فضای سبز نیز یکی از این عرصه‌های است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: تأمین آب شرب نیز یکی دیگر از نیازهای شهر قم بوده که به حمدالله در دسترس مردم قرارگرفته و امیدواریم به‌زودی نیازهای شهر قم در همه حوزه‌ها و در تراز انقلاب اسلامی تأمین‌شده و قدم‌های مؤثری برداشته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار