مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از سامانهٔ شدن سفارش و چاپ آگهی‌های دولتی در استان سمنان خبر داد و گفت: این دستورالعمل از سال آینده به‌طور کامل اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 06 March 2021

یک گام به‌سوی عدالت در توزیع آگهی‌ها؛ آگهی‌های دولتی در سمنان سامانه‌ای می‌شود‌

 

به گزارش  تابناک سمنان  توزیع عادلانه آگهی میان نشریات استانی و نمایندگی روزنامه‌های سراسری یکی از دغدغه‌های چندین و چندساله فعالان این حوزه است.

به همین منظور و برای رفع مشکلات نشریات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور قانون سامانه‌ای شدن سفارش و چاپ آگهی‌های دولتی در مطبوعات را وضع کرده است.

فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این رابطه اظهار داشت: از سال آینده سفارش و چاپ آگهی‌های دولتی در مطبوعات سراسر استان سمنان سامانه‌ای می‌شود.

وی تأکید کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید در راستای عمل به دستورالعمل ابلاغی سامانه‌ای شدن توزیع آگهی‌های دولتی

اقدامات و همکاری‌های لازم را در ادارات و دستگاه‌های خود انجام دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه نشریات اظهار داشت: ساماندهی توزیع وضعیت آگهی‌های دولتی استان یکی از اولویت‌های جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است.

فلاح خاطرنشان کرد: امکان درج سفارش چاپ آگهی‌های دولتی از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور برای دستگاه‌های اجرایی میسر شده است.

وی عنوان کرد: راهنمای  ثبت‌نام درج سفارش آگهی دستگاه‌های اجرایی، راهنمای اقدام آگهی دریافتی از سامانه و کاربرگ معرفی کارشناس درج آگهی در سامانه جامع رسانه‌های کشور از طریق سامانه به ادارات استان سمنان ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست؛ با توجه به توسعه امکان درج سفارش چاپ آگهی‌های دولتی از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور که برای دستگاه‌های اجرایی میسر شده است، کارشناس مربوطه در سامانه مذکور به‌عنوان افراد حقیقی نسبت به  ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ بیستم اسفندماه امسال اقدام کرده و فرم کاربرگ را تکمیل و به این اداره کل برای برنامه‌ریزی مراحل بعدی اعلام کنند.

فلاح تصریح کرد: در این روش متقاضی چاپ آگهی به ادارات ارشاد مراجعه نمی‌کنند و آگهی‌ها فقط از طریق سامانه دریافت و به نشریات برای چاپ ارسال می‌شود. 

لزوم شفاف‌سازی توزیع آگهی‌ها

سامانه‌ای شدن آگهی‌ها قطعاً بسیاری از سوء تفاهمات و مشکلات موجود بر سر راه نشریات را از میان بر می‌دارد و موجب شفاف‌سازی توزیع آگهی‌ها میان نشریات استانی و سراسری می‌شود؛ بنابراین امیدواریم با سامانه‌ای شدن آگهی‌ها از سال آینده چاپ این آگهی‌ها در نشریات سراسر استان سمنان به‌صورت عادلانه توزیع شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار