عضو شورای انجمن خوشنویسان استان:
عضو شورای انجمن خوشنویسان استان سمنان گفت: شیوع ویروس کرونا خسارت‌های زیادی به هنرخوشنویسی و فعالیت‌های آموزشی انجمن خوشنویسان استان وارد کرد و این انجمن برای کسب جایگاه قبلی، نیازمند احیا مجدد است.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 06 March 2021

 

انجمن خوشنویسان استان سمنان نیازمند احیای مجدد است

 

به گزارش تابناک سمنان غلامرضا طاهریان روز شنبه در نشست رئیس و سایر اعضای شورای مرکزی انجمن خوشنویسان استان سمنان افزود: انجمن خوشنویسان سمنان قبل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیتهای فرهنگی، هنری و آموزشی از انجمن های فعال خوشنویسی کشور بود و یک بار موفق به کسب عنوان انجمن برتر از سوی انجمن خوشنویسان ایران شد.

وی افزود: لازم است در راستای احیای مجدد فعالیت‌های این انجمن برنامه‌ریزی و تلاش شود.

رئیس انجمن خوشنویسان استان سمنان نیز در این نشست گفت: تعطیلی کلاس ها و دوره های آموزشی این انجمن مشکلات فراوانی ایجاد کرد و این انجمن را با مسایل مالی مواجه ساخت.

علی حافظی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خواست تا با اقداماتی شرایط را برای برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی این انجمن فراهم سازد.

دیگر عضو شورای انجمن خوشنویسان سمنان نیز به پراکنده شدن هنرجویان این انجمن با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این انجمن قبل از کرونا بیش از ۱۰۰ هنرجو را در رشته های مختلف خوشنویسی تحت پوشش فعالیت‌های آموزشی خود داشت.

آبیار، آموزش را فلسفه وجودی انجمن خوشنویسان دانست و گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و توقف فعالیت های آموزشی، ۵۰ درصد هنرجویان خود را از دست داده ایم و این انجمن برای کسب جایگاه قبلی خود نیازمند حمایت مسوولان فرهنگی و اجرایی است.

انجمن خوشنویسان استان سمنان ۴۰ سال قدمت و ۷۰ نفر عضو دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار