صدور روزانه  2000 نسخه الکترونیکی ؛
تابناک سمنان: سید مجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به الکترونیکی شدن نسخ در مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی از صدور روزانه 2000 نسخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 06 March 2021

بروشورهای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان 16 اسفندماه در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک مدیریت درمان سمنان اظهار کرد: پروژه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی یک اقدام ملی، مورد تایید وزارت بهداشت و در راستای اجرای قانون برنامه ششم توسعه است.

سید مجتبی اکرم با اشاره به توقف چاپ دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: دفترچه‌های درمانی در اختیار بیمه‌شدگان تا آخرین برگ و به شرط برخورداری از پوشش بیمه‌ای قابل استفاده است.

اکرم با بیان اینکه روزانه بیش از 2000 نسخه الکترونیک در استان تولید می‌شود گفت: اجرای چنین طرح گسترده‌ای در حجم بالای گیرندگان خدمات با چالش‌ها و مشکلات خاص خود همراه بوده و علی‌رغم اطلاع‌رسانی و هماهنگی‌های قبلی انجام شده نیازمند همکاری شایسته مراکز درمانی و تشخیصی است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیکی اقدام بسیار مهمی به جهت قطع زنجیره انتقال کرونا است افزود: بیمه‌شدگان نگرانی از بابت نداشتن دفترچه بیمه نداشته باشند چرا که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صورت عدم وجود شرایط نسخه‌نویسی به‌صورت الکترونیک، سرنسخه مطب یا مرکز درمانی نیز معتبر بوده و به‌عنوان برگ دفترچه بیمه محسوب می‌شود.

دکتر اکرم همچنین اظهار کرد: کارشناسان مدیریت درمان استان کاملا آماده همکاری و ارائه خدمات مشاوره ای به مراکز درمانی و تشخیصی بوده و در صورت نیاز با مراجعه حضوری به این مراکز نسبت به تشریح نحوه نسخه نویسی الکترونیک اقدام خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری درمانگران و مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و تشخیصی هرچه سریع‌تر مشکلات موجود در مسیر اجرای این طرح ملی رفع شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار