خدابنده:
تابناک سمنان: علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه توانمندی خانواده‌های تحت پوشش، رویکرد این نهاد است، گفت: ۱۲۲ بانوی مددجوی استان در بنگاه‌های اقتصادی شاغل شدند.
کد خبر: ۹۴۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 06 March 2021

زنان سرپرست خانوار؛ نیازمند حمایت اجتماعی - ایرنا

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان صبح شنبه در جلسه‌ای با موضوع توانمندی مددجویان به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به رویکرد کمیته امداد بر مبنای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تلاش شد تا از طریق آموزش مهارت و ارائه تسهیلات به این مهم دست‌یابیم، ابراز داشت: به این منظور ۵۰۰ بانوی مددجو تحت پوشش کمیته امداد سمنان با همکاری فنی و حرفه‌ای توانستند آموزش‌های مهارتی را فرابگیرند.

وی بابیان اینکه برای ایجاد ۸۰۰ فرصت شغلی بانوان از محل پرداخت قرض‌الحسنه اشتغال تسهیلات پرداخت‌شده است، افزود: این اقدام به‌منظور کارآفرینی عرصه اشتغال بانوان صورت گرفته تا این افراد بتوانند سهمی در گردش چرخه اقتصادی خانوار خود داشته باشند.

علیرضا خدابنده   بابیان اینکه درمجموع یک هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای بانوان ایجاد و طبق قرار جشنی به این منظور در استانداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز دوشنبه از طریق این لینک https://www.aparat.com/emdad.semnan/live در این جشن حضور یابد.

خدابنده بابیان اینکه ۴۷۸ فرصت شغلی از محل تسهیلات اشتغال‌زایی طرح‌های اشتغال پرداخت‌شده است، ابراز داشت: ۱۲۲ نفر از بانوان تحت پوشش نیز از طریق به‌کارگیری کاریابی‌ها در بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار شدند.

وی افزود: استعداد سنجی، آموزش مهارت‌های شغلی، پرداخت تسهیلات، نظارت سه تا پنج‌ساله بر طرح اشتغال ایجادشده، پرداخت تسهیلات مجدد در صورت گسترش یا راکد شدن طرح تا خودکفا شدن مجری طرح اجرا می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار