منوچهر فخری:
تابناک سمنان: منوچهر فخری بابیان اینکه مسئولان استانی باید نسبت به احیا، حفظ و حراست از منابع طبیعی اقدام کنند، گفت: درخت شناسنامه‌دار به ازای تولد هر نوزاد در استان کاشته می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 06 March 2021

معاون عمرانی استاندار سمنان معارفه شد/فخری جایگزین ابک - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

معاون عمرانی استاندار سمنان در آئین درختکاری در مجتمع فرهنگی گردشگری امید سرخه ضمن بیان اینکه برای احیای فرهنگ حفظ و احیای درختکاری می‌بایست درخت شناسنامه‌دار به ازای تولد هر نوزاد سمنانی کاشته شود، ابراز داشت: در اجرای این مهم همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است تا بتوان بافرهنگ سازی این موضوع شاهد سرسبزی بیشتری برای استان سمنان باشیم.

وی بابیان اینکه کاشت درخت باید به معنای واقعی در استان سمنان فرهنگ‌سازی شود، ابراز داشت: با افزایش پوشش گیاهی می‌توانیم شاهد افزایش فضای سبز خوب برای بهره‌مندی مردم استان و زائران حرم رضوی (ع) در آینده نزدیک باشیم.

منوچهر فخری بابیان اینکه یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم و وطن را می‌توان با کاشت نهال شناسنامه‌دار نیز گرامی داشت، افزود: این مهم می‌تواند سهم عمده‌ای در ازدیاد درختان و احیای منابع طبیعی ایفا کند که انتظار می‌رود خانواده شهدا نسبت به کاشت درخت به یاد شهدا اقدام کنند.

فخری ضمن بیان اینکه برای ارتقا فرهنگ درختکاری می‌بایست به هر دلیل و مناسبت آئینی و ملی در کشور و استان درخت کاشته شود، تصریح کرد: علیرغم این تفاسیر از سوی دیگر نیز کاشت نهال باید در نقاط مختلف استان بر اساس زیست‌بوم هر منطقه صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه استانداری سمنان همواره به حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی معتقد بوده است، افزود: تغییر کاربردی اراضی خط قرمز استانداری سمنان محسوب می‌شود که از صدور آن نیز در سطح استان جلوگیری شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار