رییس هیات جانبازان و معلولان دامغان گفت: محمدرضا امینی از جوانان این شهر موفق به کسب مقام اول مسابقات پاراتیراندازی کشور شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 06 March 2021

جوان دامغانی مقام اول مسابقات پاراتیراندازی کشور را کسب کرد

 

به گزارش تابناک سمنان نصرت الله نعمتی افزود: امینی از تیراندازان جوان با کسب ۲ مدال طلا از مسابقات قهرمانی جوانان کشور در سکوی نخست مسابقات ایستاد. 

وی ادامه داد: این مسابقات روز پنجشنبه چهاردهم اسفند ۹۹ با حضور تیراندازانی از سراسر کشور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان کشور برگزار شد. 

نعمتی اضافه کرد: ورزشکار دامغانی توانست در رشته تفنگ بادی ایستاده R۴ و درازکش R۵ با اختلاف زیاد نسبت به حریفان خود، مدال طلا را از آن کند. 

وی خاطرنشان کرد: امینی تنها نماینده اعزامی استان سمنان به این مسابقات بود و محمدکاظم خطیبی نیز مربیگری این جوان تیرانداز را برعهده داشت. 

نعمتی اظهار داشت: جوانان با استعداد هیات تیراندازی جانبازان و معلولان در سال‌های اخیر افتخارآفرینی های بسیاری را برای شهرستان دامغان به ارمغان آوردند که امیدواریم این روند رو به رشد با حمایت‌های لازم از سوی مسوولان ادامه‌دار باشد. 

رییس هیات جانبازان و معلولان دامغان تصریح کرد: در حال حاضر محمود باقرنژاد در رشته تپانچه بادی و  امینی در رشته تفنگ بادی از دامغان، عضو تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشور هستند.

به گزارش ایرنا، باقرنژاد به عنوان یکی از تیراندازان دامغانی و عضو هیات تیراندازی جانبازان و معلولان کشور، در اردوی آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی حضور دارد.

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی دامغان فعال هستند و رشته تیراندازی در این شهرستان بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته دارد. 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار