امام‌جمعه مهدی‌شهر:
امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه عرضه بسته معیشتی به نیازمندان برای محرومیت‌زدایی و کاهش فقر در جامعه کافی نیست، گفت: ایجاد رونق در اشتغال و اقتصاد کشور مطالبه جدی مردم است.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 05 March 2021

کاهش فقر با عرضه بسته معیشتی محقق نمی‌شود/ اشتغال مهمترین مطالبه

 

به گزارش  تابناک سمنان  محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه ۱۴ اسفندماه سال روز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است که باهدف محرومیت‌زدایی راه‌اندازی شد، اظهار داشت: برپایی رزمایش مواسات ازجمله اقدامات ارزنده این نهاد بود که باهدف یکپارچه‌سازی کمک‌های خیران در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مهدی‌شهر در قالب رزمایش مواسات جمع‌آوری‌شده است، افزود: باید در راستای محرومیت‌زدایی اقدامی مؤثر انجام شود.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه اشتغال‌زایی از دیگر فعالیت‌های مهم و مؤثر کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: نباید تنها به ارائه بسته معیشتی و کمک نقدی به فقرا اکتفا کنیم بلکه دولت باید در راستای ریشه‌کنی فقر با ایجاد اشتغال و رونق تولید اقدامی اساسی انجام دهد و این‌یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

بارانی با تأکید بر اینکه ایجاد رونق در فضای کار و تولید کشور از مهم‌ترین وظایف دولت محسوب می‌شود، تصریح کرد: این در حالی است که در چند سال اخیر فضای گرانی و رکود اقتصادی رونق یافته است.

وی با اشاره به اینکه سال آتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها در پیش است، گفت: در انتخابات سال آتی باید با انتخاب فردی انقلابی و جهادگر نسبت به رفع مشکلات کشور گام برداریم تا دولتی انقلابی بر مسند قدرت بنشیند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر در ادامه به بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی برای بهبود شرایط جامعه تأکید کرد و یادآور شد: هرکجا از آموزه‌های دینی در کشور بهره نبردیم انقلاب اسلامی ایران عقب ماند اما در شرایطی که قرآن و آموزه‌های دینی در دستور کار قرار گرفت همواره پیش‌رو بودیم.

بارانی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه ۱۵ اسفندماه سال روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است، بیان کرد: درخت یک موجود زنده و دارای حیات است بنابراین باید منابع طبیعی را قدر بدانیم و در حفظ مراتع کوشا باشیم.

وی ابراز داشت: وجود جنگل‌های بکر و زیبا از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان مهدی‌شهر است که می‌تواند در جذب گردشگران مؤثر واقع شود و باید از وقوع آتش‌سوزی در این جنگل‌ها جلوگیری شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار