امام‌جمعه کالپوش:
امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه همچنان در بخش کالپوش و روستای حسین‌آباد مشکلات ناشی از رانش زمین وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود مسئولان استان سمنان مردم منطقه را دریابند.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 05 March 2021

مردم کالپوش همچنان در بحران/ مسئولان استان سمنان منطقه را دریابند

 

به گزارش  تابناک سمنان حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین‌آباد ضمن بیان اینکه این روزها در سالگرد بحران رانش زمین در منطقه حسین‌آباد قرار داریم، ابراز داشت: این پدیده خسارت‌های بسیاری را بر جای گذاشت و باعث بروز مشکلاتی شد که هنوز نیز ادامه دارد.

وی بابیان اینکه پدیده رانش زمین حادثه بزرگی بود که آن‌طور که بایدوشاید در نزد برخی مسئولان استانی دیده نشده است، افزود: از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس درخواست می‌شود تا با سفر به این منطقه پای درد و دل مردم بنشینند و مشکلات مردم را رفع کنند که حضور آیت الله رئیسی در استان فرصتی بود که می‌شد مردم را امیدوار کرد.

امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه برخی ادارات در خصوص مواجهه با رانش زمین عملکرد قابل قبولی داشتند، ابراز داشت: در مقابل شاهد کوتاهی برخی دیگر از ادارات نیز هستیم و مردم کالپوش پاسخ درستی از آن‌ها نمی‌گیرند که می‌بایست ارباب‌رجوع تکریم و به مشکلات رسیدگی شود.

بهرامی بابیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، در نظام اسلامی رفع فقر و محرومیت در شمار اهداف طراز اول است، در ادامه تصریح کرد: پایبندی به اصول انقلاب بدون مجاهدت درراه نجات محرومان و مستضعفان بی‌معنی و ادعای پوچ خواهد بود.

وی بابیان اینکه در آستانه عید نوروز و سال جدید می‌بایست به نیازهای فقرا و نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی و جشن نیکوکاری پاسخ مناسب داده شود، افزود: با مهربانی و همدلی می‌توان عید را به کام همه افراد شیرین کرد لذا انتظار می‌رود خیرانی که می‌توانند، به مردم محروم کمک کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار