امام جمعه شاهرود:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه آمریکا باید تمام نیرو‌های خود را از منطقه خارج کند، گفت: بایدن با دست زدن به حملات نظامی قصد دارد فکر مسئولان و مردم را از اخراج سربازانش منحرف کند.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 05 March 2021
 
نیروهای آمریکایی از منطقه خارج شوند/ بایدن به دنبال انحراف افکار

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های مجازی نماز جمعه این هفته شاهرود با بیان اینکه آمریکا عملیات نظامی را علیه حشد الشعبی با هواپیماها و موشک‌های خود انجام داد که حاوی نکات بسیاری است، تاکید کرد: دموکرات‌ها با اینکه بر خلاف جمهوری خواهان علی‌الظاهر دنبال حقوق بشر هستند، همیشه در برخوردهای نظامی خشن‌تر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه داعش، حملات عراق و سوریه و… عمدتاً توسط دموکرات‌ها بوده است، افزود: بایدن حماقت بدی را انجام داده و می‌خواهد با این اقدام اخیر خود پیام‌هایی را داشته باشد که از جمله آن حمایت از اسرائیل و کشورهای مزدور منطقه است.

پیام به محور مقاومت

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بایدن می‌خواهد پیامی به محور مقاومت مبنی بر اینکه گزینه نظامی و مرعوب کردن مقاومت روی میز است، نیز بدهد، تاکید کرد: هدف دیگر آمریکا از تهاجم اخیر سوق دادن فکر مردم و مسئولان عراق به سمت دیگر است تا از اخراج نظامیان و اشغال‌گران آمریکایی از عراق سر باز زند.

امینی با بیان اینکه آمریکا هیچ طرفی در عراق نبسته است، افزود: آمریکا باید تمام نیروهای خود را از تمام منطقه و نه تنها عراق خارج کند اگر می‌خواهد ادامه دهد، نیروهای مقاومت با این نوع حرکات ایذایی صحنه را خالی نخواهد کرد.

وی درباره هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی در هفته گذشته نیز، ابراز داشت: برای این حادثه دو تحلیل بیان می‌شود نخست اینکه تیر غیبی بوده که از جبهه مقاومت به این کشتی برخورد کرده است گرچه آنان اصرار دارند که این امر را به ایران نسبت دهند اما در عین حال بوده‌اند و خودشان شاهد هستند که این طور مسائل همیشه لازم نیست از ایران باشد. اسرائیل در یمن، عراق، سوریه، غزه و… جنایات متعددی علیه اسلام انجام داده و لذا دیگر کشورها نیز زخم خورده این رژیم هستند و اسرائیل باید منتظر عواقب کارهایش باشد.

تعبیر مؤمن واقعی از لسان امام کاظم (ع)

امام جمعه شاهرود درباره تحلیل دوم، گفت: ممکن است آسیب به کشتی اسرائیلی کار خودشان باشد تا آب‌های منطقه را ناامن کرده و پای قدرت‌های نظامی فرامنطقه‌ای را به منطقه ما باز کرده و به اهداف شوم که دارند، برسند و هر دو تحلیل در این مورد بیان می‌شود اما ملت ایران همچنان مانند سال‌های قبل مواظب است که دشمنان از این منطقه سو استفاده نکنند.

امینی در خاتمه و با اشاره به سالروز شهادت امام کاظم (ع) افزود: شیعه کامل و پیرو کامل به تعبیر امام کاظم (ع) مومن واقعی کسی است که هر روز به حساب خود برسد یعنی در خود ببیند که اگر کار خوبی کرده، از خدا بخواهد آن امر اضافه شود اما اگر در این حساب رسی متوجه شد که کار خوبی نکرده، آن را جبران کند و اگر مؤمن اینگونه باشد، همراه ائمه اطهار (ع) خواهد بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار