طبق آخرین آمارها؛
طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر به دلیل بیماری کرونا در سطح استان سمنان جان خود را از دست داده است.
کد خبر: ۹۴۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 05 March 2021

یک بیمار کرونایی در استان سمنان جان باخت/ شناسایی ۵۷بیمار جدید

به گزارش تابناک سمنان آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز آدینه، یک بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست داد تا تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۹۲۷ نفر برسد.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵۷ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شدند و تعداد بیماران بستری استان به عدد ۹۸ رسید که نسبت به روزهای قبل کمی کاهش داشته است.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان ۲۵ هزار و ۳۹۰ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۱۸ هزار و ۲۳۵ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و هفت هزار و ۶۸۹ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز آدینه همچنین ۱۲ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

هم اکنون سه شهرستان استان سمنان شامل سمنان، گرمسار و مهدی‌شهر در وضعیت زرد کرونایی و سه شهرستان دیگر در شرایط آبی قرار دارند و شاهرود و دامغان نارنجی هستند. این آمارها نشان از بازگشت دوباره اوج کرونایی در شرق استان سمنان دارد.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است. محدودیت‌ها نیز طبق رنگ‌بندی از شنبه مجدداً احیا می‌شوند.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که آمار کرونای استان در واقع مجموع داده‌های ارائه شده از سوی این دو دانشگاه محسوب می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار