پدر امیر علی احمدی، به فکرش هم خطور نمی‌کرد که با مراجعه به این بیمارستان مشهور در غرب تهران پسرش را از دست بدهد.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 04 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان  پدر و مادر امیرعلی احمدی با مرگ فرزندشان سردترین شب زندگی خود را در تیر ماه سال ۹۷ تجربه کردند.

 داغ نوجوان از دست رفته بعد از ۲ سال هنوز برای خانواده احمدی زنده است. امیر علی احمدی، پسر ۱۴ ساله با استعداد المپیادی که عضو تیم والیبال صنایع دفاع تهران بود به دلیل یک اسهال و استفراغ ساده همراه با پدر و مادر خود به بیمارستانی در غرب تهران مراجعه می‌کند.

 

پدر امیر علی احمدی، به فکرش هم خطور نمی‌کرد که با مراجعه به این بیمارستان مشهور در غرب تهران پسرش را از دست بدهد. خانواده احمدی پس از چند ساعت پر تنش موفق به بستری کردن امیر علی می‌شوند. آن‌ها که امید به خوب شدن حال عزیز دردانه خود داشتند در یک لحظه متوجه غیبت پزشک کشیک شیف شب می‌شوند.

رفته رفته حال امیر علی در اورژانس بدتر می‌شد و خانواده احمدی همچنان منتظر پزشک کشیک بیمارستان بودند که در بیمارستان حضور نداشت. ساعت ۲ بامداد پزشک کشیک با حال نامساعد و با تاخیر ۴ ساعته وارد اورژانس شد.

امید به خوب شدن امیر علی، دوباره در قلب پدر و مادرش پر رنگ شد. اما یک اشتباه پزشکی ورق را بر گرداند. با تزریق آمپول پتاسیم به امیر علی، ۸ ساعت جدال سخت او با عزرائیل شروع شد. ساعت از ۱۰ صبح گذشته بود که خبر شوکه کننده‌ای به پدر امیرعلی دادند. امیر علی احمدی به علت تزریق اشتباه دچار ایست قلبی شد و به کام مرگ فرو رفت.

پزشک در برابر اتهام قتل شبه عمد
پرونده امیر علی احمدی پس از رای قتل شبه عمد در دادگاه بدوی به کمیسیون‌های ۵، ۷ و ۹ نفره ارجاع شده است.

در حال حاضر پرونده امیر علی احمدی به عنوان قتل شبه عمد باز است و پدر او با ۲ سال دوندگی هنوز نتوانسته است که مجازات عامل یا عاملان این قتل شبه عمد را مشاهده کند.

مازیار احمدی پدر امیرعلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا اظهار کرد: ساعت ۱۰ شب امیر علی را به دلیل اسهال و استفراغ ساده به بیمارستانی در غرب تهران بردیم در آن جا به زحمت توانستیم او را بستری کنیم.

پدر امیر علی ادامه داد: بعد از بستری کردن امیر علی در اورژانس، با غیبت پزشک کشیک مواجه شدیم او با تاخیر و با حالت غیر عادی ساعت ۲/۵ شب به بیمارستان آمد.

احمدی افزود: پرستاران امیرعلی را به دلیل اسهال شدید پوشک کردند ما ۱۲ ساعت سخت را در بیمارستان گذراندیم که در نهایت پسرم ساعت ۱۰ صبح به دلیل یک سهل انگاری فوت کرد.

وی گفت: امیر علی به علت تزریق آمپول پتاسیم و رسیدگی نکردن کادر درمان ساعت ۱۰ صبح در بیمارستان درگذشت ما بعد از فوت امیر علی حال روحی خوبی نداریم او تنها فرزند من و همسرم بود.

پدر امیرعلی احمدی در پایان گفتگو گفت: بعد از گذشت ۲ سال هم اکنون پرونده پسر من باز است و به این پرونده رسیدگی نمی‌شود من خواستار مجازات عامل و عاملان مرگ پسرم هستم که متاسفانه تا کنون موفق نشدم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: رکنا

 

برچسب ها: حوادث ، قتل ، تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار