تابناک-استاندار هرمزگان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در شهرستان بندرلنگه در سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 04 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی ضمن تشریح جزییات پروژه های بهره برداری شده با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندرلنگه گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بندرلنگه در مجموع چهار پروژه با اعتبار 473 میلیارد تومان افتتاح و آغاز شد.

وی افزود: در این سفر، 33.5 کیلومتر از پروژه کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور و 16.5 کیلومتر از پروژه های بزرگراهی راه و شهرسازی استان هرمزگان با اعتبار 310 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی کمربندی شهرستان بندرلنگه نیز به طول 15 کیلومتر با اعتبار 85 میلیارد تومان آغاز شد.

همتی ادامه داد: بهره‌برداری از استخر سرپوشیده به وسعت یک هزار 925 متر مربع با اعتبار نزدیک به شش میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به بندرلنگه بود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی، فاز نخست طرح مسکن ملی شهرستان بندرلنگه در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر 72 میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب در راستای کمک به تأمین مسکن اقشار محروم و زوج های جوان، در قالب احداث 160 واحد مسکونی در این شهرستان آغاز شد.

انتهای پیام/ز 592

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار