رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزایش موارد مثبت سرپایی در مناطق تحت‌پوشش این دانشگاه را نمودی از گردش کروناویروس در منطقه ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 04 March 2021

پیام روند افزایشی موارد مثبت سرپایی چیست؟

دکتر نوید دانایی اظهار کرد: تنها در 24 ساعت گذشته 44 مورد مبتلای مثبت کرونا از طرق سرپایی در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده است.

وی ادامه داد: این حجم از موارد شناسایی شده سرپایی بیان‌گر این است که ویروس کرونا در منطقه در حال گردش است و از همین رو باید با حساسیت بیشتری به پروتکل‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت توجه کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنین از شناسایی 13 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در ۴۸ساعت اخیر خبر داد و افزود: با شناسایی و بستری این بیماران شمار مبتلایان قطعی بستری شده در شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان به چهار هزار و 671 بیمار رسید.

دکتر دانایی ضمن هشدار در خصوص خطر افزایش مبتلایان گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و افزایش ترددها به خاطر خرید شب عید انتظار می‌رود که عموم شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و اجتماعات جدی باشند تا از شکل گیری موج دیگری از شیوع جلوگیری شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار