مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان خبر داد؛
سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از اجرای پویش مدرسه سازی«من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان خبر داد و گفت: ۴۵ میلیارد تومان در قالب این پوش گردآوری شده است.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 04 March 2021
 
اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان سعید هژبری درباره آخرین وضعیت استقبال مردمی و خیران مدرسه ساز از طرح‌های اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان به خصوص در مناطق محروم روستایی با هدف ارتقای عدالت تحصیلی در زمینه زیرساخت‌های تحصیلی، بیان کرد: اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان یکی از شاخص‌ترین طرح‌ها و پویش‌ها در این زمینه است.

وی با بیان اینکه اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان سمنان با استقبال خوب مردم روبرو شده است، تاکید کرد: این طرح در کنار پویش «آجر به آجر» دو زمینه‌ای هستند که در آن مشارکت‌های مردمی برای بازسازی و نوسازی مدارس استان با هر میزان کمک نقدی و غیرنقدی امکان پذیر است لذا از آن استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.

اجرای ۳ پویش مدرسه سازی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان تا ابتدای اسفند ماه سال جاری ۴۵ میلیارد تومان پول جمع‌آوری شده است، گفت: این نشان از نیک اندیشی و مشارکت خوب مردم در این پویش دارد.

هژبری با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در پویش مذکور حضور دارند، تاکید کرد: مبالغ گردآوری شده از سوی مردم در قالب این طرح صرف نوسازی، بهسازی و تجهیز و همچنین ساخت مدارس به خصوص در مناطق محروم روستایی استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»، «آجر به آجر» و «محرم» در طول سال جاری نشست‌های متعددی در زمینه خیران مدرسه ساز نیز در استان برگزار شده است، بیان کرد: ماحصل این اقدامات خوشبختانه نوسازی و اجرای طرح‌های متعدد آموزشی در استان بوده است.

ضرورت کمک رسانه‌ها

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان ادامه داد: از جمله طرح‌ها و اقدامات می‌توان به تعهد ۳۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز استان در سال ۹۹ و تحقق تقریباً ۴۰ درصدی آن تاکنون اشاره کرد که این میزان کمک‌ها به ما این اجازه را می‌دهد که بتوانیم طرح‌های نوسازی مدارس استان را با کیفیت و سرعت بیشتری به انجام برسانیم.

هژبری همچنین خواستار توجه بیشتر به مدرسه سازی و خیران این حوزه شد و گفت: رسانه‌ها در ترویج فرهنگ مدرسه سازی می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند زیرا تصور مدرسه سازی با هزینه‌های میلیاردی این روزها جای خود را به طرح‌هایی داده که هر خانواده با هر میزان بودجه و توان مالی که داشته باشند می‌توانند یک خیر مدرسه ساز باشند.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود نیاز به همراهی مردم در این حوزه بیش از همیشه احساس می‌شود و امیدواریم که مردم استان همچون سابق به این امر مهم عنایت ویژه داشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار