پایان مذاکرات و امضاء قرارداد ۲.۵ ساله
یکبار دبگر استقلال و فرهاد مجیدی؛ یکبار که نه، این برای سومین بار است که مجیدی هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 03 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان فرهاد مجیدی که بعد از پایان لیگ قهرمانان در فصل گذشته از سمت هدایت این تیم کنار رفته بود، بعد از برکناری محمود فکری اکنون طی توافق مجدد با مدیران این تیم به عنوان سرمربی انتخاب شد.

 

مجیدی در دوره مربیگری وینفرد شفر در این تیم به عنوان مربی کار خود را در استقلال دنبال کرده بود و در ادامه نیز در فصل گذشته سرمربیگری آبی‌ها را برعهده گرفت. او پس از پایان فینال جام حذفی از استقلال جدا شد و در فرودگاه با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و به کارش در این تیم خاتمه داد.

 

اکنون در شرایطی که محمود فکری هدایت استقلال را در ابتدای لیگ بیستم برعهده گرفته بود و طی شانزدهم دیدار به عنوان سرمربی کار را دنبال کرد، فرهاد مجیدی به مدت دو و نیم سال قرارداد خود به عنوان سرمربی جدید استقلال را به امضا رساند.

شماره هفت سابق استقلال که در فصل گذشته تیمش را به فینال جام حذفی رسانده بود و دچار اختلافاتی با مجموعه مدیریتی شده بود، در نهایت تصمیم گرفت از سمت خود کنار برود. او اکنون بار دیگر برای سومین بار هدایت این تیم را عهده دار شده و گمانه زنی درباره دستیاران وی ادامه دارد.

 

در دوره قبلی مجید نامجو مطلق، صالح مصطفوی، بهزاد غلامپور به عنوان دستیاران وی کار را دنبال می‌کردند و سعید رمضانی نیز سرپرستی تیم را برعهده داشت. اکنون باید دید او در دوره جدید همکاری خود در این باشگاه، چه کسانی را به عنوان اعضای کادرفنی معرفی خواهد کرد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار