ابوطالب جلالی؛
تابناک سمنان: ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود گفت: برای رفع نیاز بازار و سهولت دسترسی مردم، ۱۲۴ تن روغن نباتی تا پایان اسفند ماه سال جاری در شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 02 March 2021

مشکل کمبود روغن در زنجان با توزیع ذخیره موجود در انبار رفع می‌شود - ایرنا

 

 

سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات فرمانداری با اشاره به توزیع ۱۲۴ تن روغن تا پایان اسفند ماه در سطح شهرستان، تاکید کرد: هدف از این امر، رفع کمبود اقلام مورد نیاز مردم است.

وی درباره مصرف مرغ نیز، توضیح داد: شهرستان شاهرود روزانه ۱۳ تن مرغ مصرف می‌کند و طی روزهای اخیر میانگین توزیع پنج تن مرغ در سطح شهرستان متأسفانه باعث نارضایتی مردم شده که این امر در دست پیگیری است.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه سهمیه روغن تا پایان سال به شهرستان شاهرود اختصاص می‌یابد، افزود: این سهمیه در ستاد تنظیم بازار استان مصوب و به دنبال جذب آن هستیم.

جلالی با بیان اینکه شرکت تعاونی مرغداران برابر سهمیه تعیین شده از سوی اداره کل جهاد کشاورزی برای شاهرود اختصاص داده مرغ مورد نیاز را تأمین کند، ابراز کرد: تعاونی مرغداران، مرغ مازاد سهمیه شهرستانی را می‌تواند در اختیار پشتیبانی امور دام برای ساماندهی بازار کشور قرار دهد در نتیجه مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به ضرورت رعایت نرخ نامه در روزهای منتهی به پایان سال از سوی مکاسب و اصناف، بیان کرد: برخورد با متخلفان، گران فروشان و به خصوص کم فروشان و محتکران که موجبات نارضایتی مردم و التهاب در بازار را فراهم می‌کنند، در دستور کار قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار