رئیس فدراسیون:
رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: تعداد بیمه‌شدگان این ورزش در برخی شهرستان‌های استان سمنان بسیار کم است و لازم است شمار بیمه‌شدگان ورزشی استان افزایش یابد.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 02 March 2021

شمار بیمه‌شدگان ورزش دو و میدانی استان سمنان افزایش یابد

 

به گزارش تابناک سمنان هاشم صیامی روز سه‌شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات دو و میدانی استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: روز گذشته مسابقات دو و میدانی کشوری با حضور ۷۰۰ ورزشکار برگزار شد و تیم استان سمنان توانست مقام چهارم کشوری را کسب کند که این نشانه ظرفیت و توانایی بالای استان سمنان در این ورزش است.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی نوجوانان آسیا و جوانان جهان سال آینده برگزار می‌شود و استان سمنان با برگزاری لیگ استانی، زمینه حضور پنج ورزشکار نوجوان در تیم ملی را فراهم کند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: لازم است نقش آموزش و پرورش استان سمنان در همکاری با هیات‌های ورزشی به ویژه دو و میدانی پررنگ‌تر شود.

صیامی بیان کرد: به منظور استفاده بانوان از پیست دو و میدانی ولایت واقع در مرکز استان سمنان برنامه‌ریزی شود به طوری که صبح‌ها این پیست در اختیار بانوان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: لازم است همه استان‌ها در پیشبرد و ارتقاء ورزش دو میدانی کشور ایفای نقش کنند و این وظیفه تنها بر عهده پایتخت نشینان نیست.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر از مربیان این ورزش در استان سمنان گفت: نقش مربیان ورزشی در تربیت ورزشکاران جوان اهمیت زیادی دارد و جایگاه آینده این ورزش در کشور بستگی به مربیان امروز دارد.

صیامی گفت: با توجه به نزدیکی استان سمنان به پایتخت و وجود پیست دو و میدانی مناسب در مرکز این استان، زمینه میزبانی استان سمنان برای مسابقات در رده‌های پایه فراهم می‌شود.

وی افزود: ورزش دو و میدانی در استان سمنان شرایط خوبی دارد و چرخ پیشرفت این ورزش در استان به چرخش در آمده است.

 

ساخت پیست سرپوشیده در مرکز استان سمنان آغاز شود

مشاور عالی رئیس فدراسیون دو و میدانی نیز در این نشست با بیان اینکه در سفرهای استانی، مدیران ورزشی استان ارزیابی می‌شوند گفت: سطح استان سمنان در ورزش دو و میدانی بالاتر از انتظار ارزیابی شد و این استان می‌تواند در آینده موفقیت‌های زیادی کسب کند.

محسن برزگر محمدی بیان کرد: یک ششم مدال‌های المپیک مربوط به ورزش دو و میدانی است و دسترسی به مقام در این رشته ممکن است و مقام ایران در المیک با تکیه بر این ورزش به دست می‌آید.

وی افزود: بودجه فدراسیون دو و میدانی ۵۳ میلیارد ریال است و این بودجه کفایت نیازها را نمی‌کند اما با جذب حامی مالی تجهیزات مهمی خریداری شد و به زودی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

مشاور عالی رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه این فدراسیون جزو چهار فدراسیون برتر کشور است گفت: تلاش هیات‌های استان‌ها به فدراسیون انگیزه تلاش و بیشتر و عملکرد بهتر می‌دهد.

وی افزود: برای ساخت پیست سرپوشیده دو و میدانی در مرکز استان سمنان حمایت مالی جذب شود و عملیات ساخت آغاز شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار