رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان گفت: ۹۴ تُن میوه شامل سیب و پرتقال خریداری و در انبار ذخیره شده است که برای ایام نوروز در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 02 March 2021

۹۴ تُن میوه تنظیم بازار در دامغان ذخیره شد

 

به گزارش تابناک سمنان حمید صالحی  افزود: فروش میوه تنظیم بازار عیدانه در ۱۵ عامل فروش شهرستان دامغان انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: در مجموع استان ۷۵۰ تُن میوه تنظیم بازار برای روزهای پایانی سال و شب عید در حال ذخیره‌سازی است که ۱۳ درصد از کل میوه تنظیم بازار استان سمنان در دامغان توزیع می‌شود. 

صالحی اضافه کرد: سهمیه سیب و پرتقال نوروز ۹۹ این شهرستان در سطح شهر و اتحادیه های روستایی موجود در روستاها و شهرهایی نظیر امیریه،دیباج و کلاته رودبار توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: سهمیه شهرستان دامغان، ۲۹ تن سیب درختی و ۶۵ تن پرتقال است که خریداری و در حال ذخیره سازی است و طبق برنامه ریزی ستاد تنظیم بازار، توزیع میوه از ۲۴ اسفند جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد. 

صالحی اظهار داشت: ۸۵۰ تُن کالای اساسی مورد نیاز مردم در آذر، دی و بهمن امسال شامل برنج، تخم‌مرغ، روغن، شکر، مرغ گرم و منجمد توسط فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی در شهرستان توزیع شد. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان از آغاز طرح ویژه بازرسی ایام نوروز خبر داد و گفت: بازرسان این اداره با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان افتخاری بسیج اصناف در قالب تیم‌های بازرسی به صورت ۲ شیفت صبح و عصر بر واحدهای صنفی نظارت دارند که این طرح از اول اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد. 

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۴ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار