خبری که رسمی نبود اما تکذیب نشد
محمود فکری پس از 16 هفته حضور بر روی نیمکت استقلال، در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 02 March 2021

به گزارش تابناک سمنان آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و توقف استقلال در رفسنجان، آینده کاری محمود فکری را در خطر قرار داده  و با افشای موضوع مذاکرات  با گزینه‌های جانشینی همه در انتظار خبر رسمی جدایی سرمربی آبی پوشان از این تیم هستند.


پس از اینکه استقلال چندین هفته از رقابت های لیگ بیستم را در صدر جدول قرار داشت، نیم فصل نخست را با شکست مقابل سپاهان و ایستادن در جایگاه سوم به پایان رساند که این نتیجه با اعتراض شدید هواداران استقلال در فضای مجازی و همچنین تجمعات گوناگون در محل تمرین و حتی مقابل مجلس شورای اسلامی همراه شد.


با این وجود و در حالیکه اخبار متناقضی درباره نیمکت استقلال منتشر می شد، در نهایت و با تصمیم اعضای هیئت مدیره محمود فکری در سمت خود ابقا شد تا او نیم فصل دوم را نیز به عنوان سرمربی استقلال آغاز کند؛موضوعی که احمد مددی با حضور در تمرین استقلال روی آن صحه گذاشت. 

 

نتایج نا امید کننده استقلال از یک سو و فشار هواداری از سوی دیگر باعث شده است که احتمالا هیئت مدیره باشگاه درخصوص نیمکت استقلال تصمیم جدی بگیرد و به نظر می رسد محمود فکری به پایان کارش رسیده  و تنها باید به انتظار اعلام خبر رسمی جدایی او از جمع آبی پوشان نشست.

 
اما پس از توقف بد موقع آبی پوشان مقابل مس و رسیدن اختلاف آنها با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز، اکنون اخبار خبر از پایان کار محمود فکری در استقلال می دهند. در این شرایط اعضای هیئت مدیره نیز که هریک دوست دارند  انتخاب سرمربی از مسیر دلخواه آنان بگذرد در حال مذاکره با گزینه‌های محتملی هستند که حدس زدن نام آنها چندان دشوار نیست .

 

در صورتی که اخبار غیررسمی رنگ و روی واقعیت به خود بگیرند، استقلال یکی از گزینه های قابل انتظار را به عنوان سرمربی انتخاب خواهد کرد مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی رخ بدهد و مدیران تیم بخواهند پای سرمربی تیم‌شان بایستند.چیزی که نگاهی به همین یکی دوسال اسنقلال  نشان می‌دهد انتظار عجیبی است!

 

جالب اینکه از زمان اوج گرفتن شایعه باشگاه استقلال هیچ تلاشی برای تکذیب آن نکرده تا این خبر قطعی به نظر برسد همان‌طور که محمدحسین میثاقی هم دیشب در برنامه‌اش گفت محمود فکری و استقلال به نقطه پایان رسیدند.خبری که مدیران استقلال در مقابلش سکوت کردند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار