این انتخابات بی‌نظیر بود
انتخابات فدراسیون فوتبال در بهترین شکل ممکن برگزار شد و حواشی خاصی هم وجود نداشت.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 02 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان مراسم در اجلاس سران به قدری شکیل بود که تمجید تمام مدعوین را به همراه داشت. در همین رابطه رضا نقی‌پور، مدیر حراست فدراسیون فوتبال که نقش پررنگی در برگزاری این مراسم داشت، می‌گوید: «ما جلسه‌های بسیاری تشکیل دادیم تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مجمع انجام شود. جلسه هماهنگی برای اجرای دقیق برنامه‌های انتخابات چندین نوبت به ریاست آقای نبی انجام شد و بخش‌های مختلف فدراسیون از قبیل روابط عمومی، پشتیبانی، اداری، فرهنگی، مالی و بخش حراست با توجه به وظایفی که داشتند درگیر آن بودند و البته همگی زحمت کشیدند تا این مراسم شکل زیبایی به خود بگیرد.


 ما برای مکان برگزاری این مراسم، چند گزینه داشتیم از جمله سالن اجلاس صدا و سیما، سالن اجتماعات هتل المپیک و همچنین سالن اجلاس سران که بعد از جمع‌بندی به سومی رسیدیم. با رایزنی‌هایی که با دوستان ریاست جمهوری انجام دادیم و آنها همه جوره ما را همراهی کردند، سالن اجلاس سران را انتخاب کردیم. ضمن اینکه سعی کردیم برای همه افرادی که قرار است وارد سالن شوند، کارت تهیه کنیم.


 چه خبرنگاران، چه دست‌اندرکاران و چه مدعوین و کاندیداها. هیچ فردی بدون کارت در سالن حضور نداشت و خدا را شکر در خصوص اجرا، بند به بند اساسنامه را رعایت کردیم. از نوع صندوق‌هایی که به کار گرفتیم تا سه میز و سه تریبونی که گذاشتیم. صندوق‌ها کاملاً شفاف بود و از همه مهم‌تر خبرنگاران و مدعوین صفر تا صد انتخابات را دیدند.»

 


از نظر خیلی‌ها، این مجمع یکی از بهترین مجامعی بود که در ورزش ایران برگزار شده است. نقی‌پور در این باره هم صحبت می‌کند: «سطح برگزاری برنامه نسبت به مجامع سایر رشته‌های ورزشی تک و بی‌نظیر بود. سالن کاملاً آرامش داشت و درگیری نداشتیم. اگر هم بود خدای ناکرده به تنش و جنجال نرسید. سعی کردیم سالن را کنترل کنیم و نیروهای خوبی در همین زمینه مورد استفاده قرار گرفتند. تمام ارکان فدراسیون فوتبال برای برگزاری شکیل مجمع زحمت کشیدند و خوشحالیم که مورد قبول اهالی فوتبال هم قرار گرفت.»

 

مدیر حراست فدراسیون فوتبال اما از برنامه‌هایی می‌گوید که چندین بار تا روز مجمع اجرا و مرور شده است: «کار ما برنامه‌ریزی و تفکیک شده بود. ما در سالن اجلاس سران دو بار مانور گذاشتیم و صفر تا صد برگزاری مجمع را تمرین کردیم. فکر می‌کنم انتخابات در فضای مناسبی برگزار شد و رسانه‌ها هم خیلی به ما کمک کردند تا مجمع را به بهترین شکل برگزار کنیم. مدعوین وقتی وارد فضا شدند و انضباط را دیدند، خودشان را در نظم و ترتیب انداختند و همین کمک مهمی برای ما بود. باید از کاندیداهایی که سعه صدر نشان دادند تا فضا به هم نریزد تشکر کنم. ضمن اینکه به آقای عزیزی خادم هم تبریک می‌گویم.»


 در روزهایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و خیلی از برنامه‌ها را به تعطیلی کشانده، مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شد. نقی‌پور درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز برگزاری مجمع هم صحبت می‌کند: «پروتکل‌های بهداشتی را کامل رعابت کردیم. اول فاصله بین افراد را در نظر گرفتیم و سپس پکیجی روی هر میز گذاشتیم تا مدعوین بتوانند از آنها استفاده کنند. این پکیج شامل چند ماسک، دستکش و اسپری الکل بود که میهمان‌ها از آنها استفاده کردند. چند نفر را هم از قسمت پزشکی خودمان آوردیم و میز پزشکی هم داشتیم. همه مدعوین با تب‌ سنج چک شدند و کسی هم ماسک خود را برنداشت. اگر کسی هم این کار را می‌کرد، فوری به او تذکر می‌دادیم. ما از چند روز قبل وارد سالن می‌شدیم اما به طور کامل از ساعت هفت صبح روز مجمع، مجموعه را در اختیار گرفتیم و تا شش بعدازظهر کارمان را به اتمام رساندیم. گروه برگزاری همگی سرپا بودند و خوشحالم که توانستیم با برگزاری شکیل این مراسم، رضایت اهالی فوتبال را به دست بیاوریم.»

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار