نماینده گرمسار و آرادان بر لزوم پرهیز از سیاسی کاری ها و جناح بازی ها در تایید صلاحیت نامزدها در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 02 March 2021

لزوم پرهیز از رویکرد جناحی در تایید صلاحیت نامزدها در انتخابات

 

به گزارش تابناک سمنان اردشیر مطهری، نماینده گرمسار و رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان اظهار کرد: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان  سمنان رسالت بزرگی است که در پرتو  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمانی به ما سپرده شد.

وی بر لزوم انتخاب افراد اصلح در انتخابات تاکید و تصریح کرد: امروزه شوراهای اسلامی شهرها، شوراهای مردم نیستند بلکه شوراهای شهرداری ها هستند که باید این رویه با نظارت بر تایید صلاحیت افراد اصلح، ریشه کن شود.

نماینده گرمسار و آرادان با اشاره به تخلفات مالی در برخی شوراها گفت: باید از شوراهای اسلامی که در آن چند ۱۰ تن از اعضای آن در سراسر کشور به دلیل فساد دستگیر می شوند درس گرفت و برای نابودی این مفاسد اقدام کرد.

مطهری افزود: نظارت بر انتخابات شوراهای استان سمنان به عنوان امانت در اختیار ماست و باید در حُسن اجرای آن در تمام فرایند انتخابات نظارت ها جامع و دقیق باشد.

وی اضافه کرد: باید صادقانه با مردم صحبت کنیم و امانتدار خون شهدا، نظام شکوهمند جمهوری اسلامی باشیم و باید با جان و دل به فرمایشات رهبر معظم‌ انقلاب برای توسعه کشور توجه داشته باشیم.

 وی به جایگاه والای مردم اشاره و خاطرنشان کرد: باید قدر این مردم را بدانیم و در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات از مسائل جناحی برحذر باشیم و با دیدگاه تخصصی و فنی به موضوعات بنگریم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کنونی کشور به دلیل انتخاب های نادرست در گذشته است افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی باید کار را به دست مردم بسپاریم. البته آن دست از مردمی که از فیلتر صلاحیت عبور می کنند.

وی با بیان اینکه ملاک تصمیم گیری ها در رد یا تایید صلاحیت ها مستندات و در وهله اول براساس مستندات چهارگانه است اظهار کرد: افراد ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان ارتباط با فرمانداران را فراموش نکنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار