تابناک سمنان: سعید اسماعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی سمنان گفت: در یک ماه گذشته ۷۹ مورد حادثه و حریق در این شهر به وسیله ماموران آتش نشانی امدادرسانی شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 01 March 2021

ششمین ایستگاه منطقه ای آتش نشانی سمنان افتتاح شد | ششمین - آریا

 

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در ماه گذشته ۷۹ مورد حادثه در شهر سمنان رخ داده است، گفت : ۲۸ مورد از این حوادث مرتبط با آتش سوزی بوده است.

سعید اسماعیل پور با بیان اینکه بیشترین تعداد فراوانی حوادث حریق با هفت مورد مرتبط با آتش سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه، و پنج مورد حریق وسایل نقلیه و همچنین چهار مورد مسکونی بود است، تاکید کرد: بیشترین فراوانی حوادث نیز در وهله نخست حبسی در آسانسور و اماکن با ۳۲ مورد و بعد از آن واژگونی خودرو با هفت مورد بوده است.

اسماعیل پور ضمن بیان اینکه  ۵۱ مورد حادثه نیز در یک ماه اخیر در شهر سمنان وقوع یافته  افزود : در این مدت دو هزار و ۳۸۳ تماس با سامانه امداد و نجات آتش نشانی سمنان گرفته شده و مجموعاً ۴۰ ساعت و هشت دقیقه عملیات امداد و نجات صورت گرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۱۲ مورد حادثه آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری سمنان رخ داده است، تاکید کرد: در مجموع حوادث رخ داده یک ماه اخیر در سمنان ۶۹ نفر امداد رسانی شده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار