۵۶ فقره پایان کار صادرشد؛
تابناک سمنان: حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۵۶ فقره گواهی پایان کار از ابتدای فروردین تا بهمن امسال در بیش از ۸۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صادر شده است.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 01 March 2021

با وجود ۵ شهرک صنعتی در گرمسار، این شهرستان قطب صنعت است

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: ۴۵ فقره گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته برای حدود ۳۲ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.
وی ادامه داد: جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۶۳ درصد و تعداد ۲۹ درصد افزایش داشت.

حسن آل بویه بیان کرد: صدور مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان امسال حدود ۱۵۲ درصد از لحاظ مساحت و بیش از ۲۴ درصد از لحاظ تعداد افزایش یافت.
آل بویه خاطرنشان کرد: ۲۲۱ فقره جواز احداث از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد که این مساله در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷۱ فقره بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: جواز احداث از ابتدای فروردین تا پایان بهمن سال گذشته برای بیش از ۶۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد، در مدت مشابه امسال این شاخص به ۱۶۵ هکتار رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار