آژانس عکس استان سمنان با همکاری انجمن سینمای جوانان استان و شهرداری سمنان، نخستین جشنواره سالانه عکس شهری را با عنوان «سمنان زیبای من» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 28 February 2021

جشنواره عکس شهری «سمنان زیبای من» فراخوان داد

 

به گزارش تابناک سمنان رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان ابراز داشت: موضوع های نخستین جشنواره سالانه عکس شهری «سمنان زیبای من» در ۲ بخش حرفه‌ای و تلفن همراه شامل میراث فرهنگی و تاریخی، استخرها و سیستم آب‌رسانی، خانه‌های تاریخی و باغ‌راه‌های شهر سمنان است.

سعید خجسته‌ فر افزود: بخش ویژه این جشنواره نیز با موضوع تصاویر قدیمی از شهر سمنان برگزار می‌شود.

گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی " www.sapa.ir " نسبت به ثبت نام و شرکت در جشنواره اقدام کنند و یا آثار خود را به شماره ۰۹۳۶۴۴۲۰۲۰۲ در فضای مجازی ارسال کنند.

خجسته‌فر گفت: مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره، ۲۵ اسفند ۹۹ است.

وی با اشاره به جوایز برگزیدگان جشنواره گفت: برگزیدگان بخش حرفه‌ای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی دریافت می‌کنند و ۲۰ اثر بعد از چاپ در نمایشگاه شهری با همین عنوان در نوروز ۱۴۰۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان بیان کرد: برگزیدگان بخش ویژه نیز لوح تقدیر و تندیس جشنواره و جایزه نقدی دریافت می‌کنند و  ۱۵ اثر برتر این بخش در نمایشگاه عکس نوروز ۱۴۰۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

خجسته‌فر ابراز داشت: برگزیدگان بخش تلفن همراه، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت می‌کنند و ۱۰ اثر برتر این بخش چاپ و در نمایشگاه عکس شهری نوروز ۱۴۰۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار