سردار عبدالله حسنی خبرداد؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از فوت زن ۳۸ ساله دریکی از روستا‌های میامی براثر گازگرفتگی خبر داد و گفت: همسر این فرد نیز دچار مسمومیت شد که هم‌اکنون در مراکز درمانی است.
کد خبر: ۹۴۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 27 February 2021

اخبار عبدالله حسنی - آخرین و جدیدترین خبر های عبدالله حسنی - صفحه نهم

 

فرماندار انتظامی استان سمنان بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه شب گذشته وقوع گازگرفتگی در روستای باغچهه میامی به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش شد، ابراز داشت: متأسفانه در این حادثه بانوی ۳۸ ساله جان باخت و همسر او نیز دچار مسمومیت شدید شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی بابیان اینکه در خبر دیگری محموله ۳۵ میلیاردی کالای قاچاق در سمنان توقیف شد، ابراز داشت: این محموله غیرقانونی با استفاده از یک دستگاه خودروی تانکر گاز در محورهای مواصلاتی استان در حال انتقال و جابجایی بود که هوشیاری مأموران مانع از قاچاق کالا شد.

سردار عبدالله حسنی ضمن بیان اینکه علت دقیق حادثه نیاز به کار کارشناسی دارد، افزود: رعایت اصول و نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدام شهروندان برای پیشگیری از حوادث تلخ این‌چنینی است.

حسنی بابیان اینکه این خودرو در مسیر پایتخت کشور در حال حرکت بود، در ادامه تصریح کرد: پلیس شامگاه گذشته این دستگاه خودرو تانکر گاز را واقع در پلیس‌راه شهرستان سرخه متوقف و انواع کالای قاچاق جاسازی‌شده شامل انواع لوازم‌آرایشی بهداشتی، لوازم برقی، مواد خوراکی و غیره را از آن کشف کردند.

وی بابیان اینکه مأموران در بازدید از این خودرو ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت اقتصادی استان با تشکیل تیم‌های ویژه و تخصصی محورهای مواصلاتی استان را تحت کنترل خوددارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار