رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود:
رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود از حضور شکارچیان استان‌های شمالی در منطقه شاهوار این شهرستان خبر داد و گفت: با هوشیاری مأموران یگان محیط‌زیست این متخلفان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 27 February 2021

شاهوار محل حضور شکارچیان استان‌های شمالی/متخلفان دستگیر شدند

 

به گزارش تابناک سمنان علی‌اکبر قربانلو ضمن بیان اینکه گروه سیار مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شاهرود در منطقه آزاد شاهوار نزدیک تاش به خودروی سمند غیربومی مشکوک شدند، ابراز داشت: مأموران پس از دوربین‌کشی دو فرد مسلح را مشاهده و برای دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

وی ضمن بیان اینکه متخلفان با مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب مأموران موفق به دستگیری یکی از این افراد شدند، افزود: بلافاصله با همکاری عوامل کلانتری مجن و با هماهنگی با قاضی بسطام از محل بیتوته متخلفان بازرسی به عمل آمد.

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود بابیان اینکه چهار نفر از متخلفان در محل بیتوته حضور داشتند، ابراز داشت: یک قبضه سلاح گلوله‌زنی واگذار به غیر و لاشه و پوست گوسفند وحشی از نوع میش و تعدادی فشنگ غیرمجاز و مجاز، چاقو، دوربین شکاری و دیگر ادوات شکار از آن‌ها کشف و ضبط شد.

قربانلو ضمن بیان اینکه متخلفان برای از بین بردن آثار جرم و شکار و صید به‌قصد فریب مأموران یگان محیط‌زیست در حال سوزاندن جگر میش و یک قطعه کبک در داخل بخاری هیزمی بودند، در ادامه تصریح کرد: این متخلفان که همگی از استان‌های شمالی بودند دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه متخلفان از چنگ مأموران یگان حفاظت اداره محیط‌زیست شاهرود نمی‌توانند فرار کنند، افزود: از اهالی روستاهای بخش بسطام نیز تقاضا داریم با متخلفان غیربومی همکاری نکنند و دامداری و اتاق در اختیار آن‌ها قرار ندهند چراکه طبق قانون مجرم بوده و مجازات در انتظار آن‌ها خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار