عضویت فقط با کارت ملی ؛
تابناک سمنان: ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز طرح "زمستانه کتاب ۹۹" با مشارکت ۱۱ کتابفروشی سه شهر این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 27 February 2021

طرح زمستانه کتاب در قزوین آغاز شد

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ۹اسفندماه اظهار کرد: این طرح از نهم تا ۱۶ اسفند با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: در طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده و هر خریدار می تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب خریداری کند.

ابوالفضل صادقی نژاد  ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

صادقی نژاد، با اشاره به مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح زمستانه کتاب ۹۹ اظهار کرد: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب، بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان، دو کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و دو کتابفروشی شهر کتاب و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح زمستانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در این طرح علاقه مندان به کتاب می توانند تا شانزدهم اسفند با در دست داشتن کارت ملی از کتابفروشی‌های عضو این طرح کتاب خریداری کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار