طاهریان خبرداد؛
تابناک سمنان: محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان بابیان اینکه ۲۰ تفاهم‌نامه بین این اداره کل و دستگاه‌ها و ادارات دولتی منعقدشده است، گفت: ترویج کتاب‌خوانی و اعطای کتاب، محور این تفاهم‌نامه‌ها است.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 27 February 2021

کتابخانه مرکزی سمنان یکی از 6 کتابخانه مرکزی کشور است

 

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کتابخانه های عمومی استان سمنان، با بیان اینکه ۲۰ تفاهم‌نامه همکاری توسط این اداره کل با سایر دستگاه‌های دولتی به امضا رسیده است، بیان کرد: این تفاهم نامه‌ها برای ترویج فرهنگ مطالعه با حضور طرفیت منعقد شده است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای مفاد تفاهم نامه‌های مذکور می‌تواند به ارتقای فرهنگ مطالعه منجر شود، ابراز کرد: تعامل خوبی بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با دیگر دستگاه‌های اجرایی وجود دارد اما اجرای بندهای مختلف این تفاهم نامه‌ها در سایه دلسوزی برای توسعه فرهنگ مطالعه یک امر مؤثر است.

محمد طاهریان با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها غالباً در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی منعقدشده است، افزود: اعطای کتاب، تقویت کتابخانه های درون ادارات و… در زمره دیگر بخش‌های تفاهم نامه‌های مذکور است.

طاهریان با بیان اینکه اعطای کتاب به خصوص در ایام پایانی سال که ادارات و مؤسسات دولتی و غیر دولتی بیشتر به امور پایان سال خود می‌پردازند می‌تواند یکی از اقدامات ویژه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه محسوب شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار