باشگاه پاری سن ژرمن تا پایان دیدار برگشت برابر بارسلونا به ام باپه فرصت داد تا تصمیم نهایی خود را برای ماندن و یا جدایی اعلام کند.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 27 February 2021

آخرین فرصت PSG به ام‌باپه

 

به گزارش تابناک سمنان  قرارداد کیلیان ام‌باپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

رئال مادرید سخت به دنبال جذب این بازیکن جوان فرانسوی  است این درحالی است که پاری سن ژرمن هم به دنبال متقاعد کردن او برای تمدید قرارداد است.

ام باپه تصمیم نهایی خود را برای ماندن و یا جدایی از پاری سن ژرمن نگرفته است. او تاکنون چند بار به پیشنهاد باشگاه فرانسوی برای مذاکره پاسخ منفی داده و آن را به تاخیر انداخته است.

باشگاه پاری سن ژرمن تا ۱۰ مارس یعنی بعد از پایان دیدار برگشت برابر بارسلونا به ام باپه فرصت داده که پاسخ نهایی خود را به باشگاه درباره ماندن یا جدایی اعلام کند.

پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بارسلونا با درخشش ام باپه با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا شانس بالایی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

طبق اعلام روزنامه مارکا پاری سن ژرمن رقم فروش ام باپه را هم تعیین کرده است و با کمتر از ۱۸۰ میلیون یورو این فوق ستاره خود را نخواهد فروخت.

رئال مادرید باتوجه به بحران مالی که به خاطر کرونا به وجود آمد به سختی می تواند که این رقم را پرداخت کند و شاید بازیکنانی از این تیم به عنوان بخشی از قرارداد راهی پاریس شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار