نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر هم صدایی مجلس و دولت در تمام موضوعات بخصوص تلاش برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 26 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: رهبری مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع تحریم‌ها و پروتکل الحاقی را مطلوب ارزیابی کرده اند و بر یکصدایی ملت ایران و دولت و مجلس نیز تاکید کردند.

او بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عکس العمل ایران در خصوص خروج امریکا از برجام و از سویی حرام بودن استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی وسلاح هسته‌ای در اسلام را یادآوری کرد و افزود: آقا فرمودند ایران کشوری اسلامی و پای‌بند دستورات دین اسلام خواهد بود و اگر تولید سلاح هسته‌ای حرام نبود حتی بزرگتر از رژیم صهیونیستی و امریکا نیز نمی‌توانست در این خصوص در مقابل ایران بایستد.

امام جمعه سمنان افزود: بزرگنمایی مشکلات و اعمال تحریم‌ها از حربه‌های دشمن برای خسته کردن ملت ایران است، اما مردم ایران پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و نه تنها خسته نمی‌شنوند بلکه خود دشمن را خسته می‌کنند.

تداوم همدلی مومنانه مردم نیکوکار و بیان ابعاد شخصیت والای امیرمومنان حضرت علی (ع) و حضرت زینب (س) دیگر سخنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار