امام جمعه دامغان:
امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه بر اساس اخبار رسیده کمبود انسولین بیماران دیابتی این شهرستان را رنج می‌دهد، گفت: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان، کمبود‌های حوزه بهداشت و درمان است.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 26 February 2021

بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می‌برند

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می‌برند، گفت: مردم در عسر و حرج قرار دارند مسئولان در رفع کمبودها تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد، با بیان اینکه یک هزار و ۹۵۴ خانوار در دامغان از خدمات این نهاد بهره. مند می‌شوند، ابراز کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک به نیازمندان و ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری خدمات درخشان از خود برجای گذاشته و این خدمات برای همیشه باقی خواهد ماند.

امام جمعه دامغان با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری و جمع آوری کمک به خانواده‌های نیازمند، ادامه داد: احسان و نیکوکاری پاداش الهی دارد و همه مؤمنان در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت و همکاری کنند.

حسینیان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: خدمات کادر درمان در امر بیماری کرونا قابل تقدیر است و همه مردم با رعایت بهداشت در کاهش این بیماری با کادر درمانی همکاری کنند.

وی در ادامه به هفته درخت و درختکاری از ۱۵ تا ۲۱ اسفند پرداخت و اظهار داشت: درختکاری یک سنت حسنه است و کاشت درخت اجر و پاداش فراوان دارد.

امام جمعه دامغان به انتخابات سال ۱۴۰۰ و جایگاه ریاست جمهوری در نظام اسلامی نیز پرداخت و افزود: انتخابات مظهر رشد ملت است و انتخابات نشانه مردم سالاری و خود باوری است و از یک نقش و جایگاه فراوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

حسینیان با بیان اینکه انتخابات نقطه وصل مردم به نظام است، گفت: انتخابات وسیله برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود لذا برای خنثی سازی ترفند و توطئه‌های دشمنان وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار