فرماندار سمنان بر لزوم انجام اقدامات قانونی در مواجهه با «ترک فعل» مدیران دولتی در این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 26 February 2021
فرماندار سمنان: نخستین نفری هستم که "ترک فعل" مدیران را به دادستانی گزارش می‌کنم

 

 

به گزارش تابناک سمنان نادر فخری  اظهار داشت: شخصاً در موضوع کم‌کاری و ترک فعل مدیران بسیار حساس هستم.

وی با اشاره به اینکه ترک فعل مدیران ممکن است سرمایه کشور و همچنین اعتماد عمومی مردم به دولت را به هدر داده و به آن آسیب برساند؛ بر لزوم برخورد با کم‌کاری و ترک فعل مدیران تأکید کرد.

فرماندار سمنان با قدردانی از تأکیدات رئیس قوه قضائیه در لزوم برخورد با ترک فعل مدیران عنوان کرد: مدیران در مسئولیتی که قرار می‌گیرند؛ باید تمام تلاش خود را برای انجام وظایفی که بر عهده دارند؛ انجام دهند.

فخری در پاسخ به این پرسش که به عنوان فرماندار چه برخوردی با مدیرانی که ترک فعل انجام می‌دهند خواهد داشت اضافه کرد: مطمئن باشید که من نخستین نفری خواهم بود که ـترک فعل مدیران شهرستان سمنان را به دادستانی گزارش خواهم کرد.

وی با اشاره به لزوم برنامه محوری در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تصریح کرد: برنامه محوری از اعمال نظر سلیقه‌ای در ارائه خدمات به مردم جلوگیری خواهد کرد و خدمات در دستگاه‌های اجرایی ضابطه‌مند خواهد شد.

فرماندار سمنان با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت خود برای توسعه این شهرستان افزود: در مدت چند ماهی که به عنوان فرماندار سمنان انتخاب شده‌ام شناخت نسبی از نیازها و مزیت‌های نسبی و توسعه‌های این شهرستان مهم و مرکز استان سمنان پیدا کرده‌ام و در حال برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه هرچه بیشتر مرکز استان سمنان هستیم.

فخری بر لزوم توجه ویژه به پروژه‌ها و طرح‌های محرک توسعه در شهرستان سمنان با انجام مطالعات لازم تأکید کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار