۷میزبان در انتظار بازگشت؛ پورتو تنها میزبان برنده
دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیشب در حالی به پایان رسید که آتالانتا و مونشن گلادباخ برابر حریفان خود شکست خوردند تا تمام میزبان ها به جز پورتو در دور رفت شکست خورده باشند.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 25 February 2021

به گزارش تابناک سمنان در شب اول، بارسلونا با نتیجه ۴ بر ۱ برابر پاریس سن ژرمن شکست خورد و لایپزیش با دو گل از لیورپول.

 

 

 


در شب دوم در حالی که سوم و در حالی که سویا با یک گل از دورتمند پیش افتاد اما سه گل در همان نیمه اول دریافت کرد و در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست خورد؛ اما پورتو دیگر میزبان این شب بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک،در حالی که گل اول این تیم را نیز مهدی طارمی به ثمر رساند یوونتوس را شکست دهد و امیدوار به این باشد تا با کسب نتیجه مناسب در دیدار برگشت پس از  دو سال بتواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

 

 

 

 


در شب اول هفته دوم، اتلتیکو مادرید در حالی که در بخارست رومانی پذیرای چلسی بود با یک گل از این تیم شکست خورد تا در بازی برگشت محکوم به برد چلسی در استمفوردبریج باشد اتفاقی که در نیمه نهایی سال ۲۰۱۴ رخ داد و اتلتیکو مادرید با پیروزی سه بر یک در بازی برگشت موفق به صعود به فینال شد.

 

 

 

 

لاتزیو نیز دیگر میزبان ناکام این شب بود و برابر بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۴بر ۱ شکست خورد.دیگر تیم تیم ایتالیایی این مرحله یعنی آتالانتا هم با یک گل در برگامو مغلوب رئال شد تا هر سه تیم ایتالیایی در دور رفت شکست خورده باشند.


مونشن گلادباخ هم با دو گل از منچستر سیتی شکست خورد تا پورتو تنها میزبان پیروز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی باشد و سایر میزبانان امیدوار به بازگشت در خارج از خانه باشند اتفاقی که در سال های گذشته و در لیگ قهرمانان اروپا کم رخ نداده است.

 

 

 

 

دو فصل قبل آژاکس در حالی که در هلند مغلوب رئال شده بود با پیروزی پر گل در مادید موفق شد به مرحله یک چهارم برسد و در نیمه نهایی سرنوشتی متفاوت برای این تیم خورد و تاتنهام با هت تریک لوکاس مورا یکی از ماندگارترین بازگشت های لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد و به فینال این رقابت ها رسید.

در همان سال منچستر یونایتد نیز در حالی که در اولدترافورد با دو گل از پاریس سن ژرمن شکست خورده بود، در فرانسه با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و به یک چهارم رفت.سال گذشته نیز اتلتیکو مادرید در حالی که از لیورپول با دو‌گل عقب بود در وقت های اضافه سه گل را به ثمر رساند تا به مرحله یک چهارم برسد.

 

 

 


باید دید آیا باز هم میتوانیم شاهد بازگشت های خارج از خانه باشیم یا تمام تیم های پیروز خارج از خانه دور رفت به مرحله بعد میرسند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار