تابناک- فرمانده پلیس راه استان بوشهر با اشاره به مسدود بودن ورودی‌های استان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان بوشهر ممنوع است.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 25 February 2021

به گزارش تابناکاز بوشهر، سرهنگ جابر پاپری با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص وضعیت تردد و محدودیت‌های ترافیکی اظهار داشت: بر اساس این مصوبه، ورود خودروهای شخصی به استان بوشهر از بعدازظهر چهارشنبه تا آخر وقت جمعه ممنوع است.

وی ورودی‌های 5 گانه استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از ورود آنها به استان بوشهر جلوگیری می‌شود و در این راستا تیم‌های پلیس راه در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهر بوشهر را در تمام ایام هفته ممنوع دانست و تاکید کرد: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا از ورود هر نوع خودرو شخصی با پلاک غیربومی در طول ایام هفته به مرکز استان بوشهر جلوگیری و اعمال قانون می‌شود.

سرهنگ پاپری با تاکید بر پرهیز از سفر برای مصون ماندن از بیماری کرونا گفت: اکنون در ورودی این استان از محورهای 5 گانه کنترل تردد خودروها در حال انجام است.

وی افزود: رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند جریمه 500 هزار تومانی برای پلاک خودرو آنها منظور می‌شود.

در همین حال رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای با وضعیت زرد کرونایی تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد در تمامی شهرهای با وضعیت زرد استان بوشهر برقرار است.

سرهنگ قدرت‌الله کشکولی با اشاره به ثبت جریمه برای پلاک‌ خودروها در ساعات ممنوع تردد افزود: رانندگان به هیچ وجه در این ساعات در سطح شهرهای با وضعیت زرد تردد نکنند تا مشمول جریمه نشوند.

وی بیان کرد: خودرو‌هایی که بین ساعت 21 تا 3 بامداد در شهرهای با وضعیت زرد استان بوشهر تردد کنند 200 هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار