دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام بسیج صدا و سیما با صعود تیم خبرنگاران ورزشی قم و مشخص شدن چهره چهار تیم مرحله نهایی این دوره پایان یافت.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 25 February 2021

به گزارش تابناک قم، بعد از رقابت دوره‌ای تیم‌های شرکت کننده در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام بسیج صدا و سیما، اکنون چهار تیم در مرحله نهایی حضور دارند و قهرمان این جام از بین تیم‌های نقره‌سرای شهر بهشت (خبرنگاران ورزشی قم)، حراست صدا و سیما، رادیو و تاسیسات مرکز قم مشخص خواهد شد.

خبرنگاران ورزشی قم صدرنشین بدون شکست مرحله مقدماتی

تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم با کسب سه پیروزی و یک تساوی خود به جمع چهار تیم مرحله نهایی رقابت‌های جام بسیج صدا و سیما رساند، تیمی که با هدایت محمدجعفر عابدی بازیکن اسبق پرسپولیس و میلادی قم و یکی از چهره‌های قدیمی و با سابقه عرصه خبر ورزشی توانست 10 امتیاز از 12 امتیاز مرحله مقدماتی را کسب کند.

تیم خبرنگاران ورزشی قم در مرحله مقدماتی ابتدا با نتیجه 5 بر صفر از سد تیم ستاره سرخ گذشت، سپس تیم حراست صدا و سیما را در پایان یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر با حساب 5 بر 4 شکست داد، سومین بازی خود را با نتیجه 4 بر 2 از تاسیسات مرکز قم برد و در آخرین بازی با رادیو به تساوی 3 بر 3 رضایت داد تا با کسب 10 امتیاز راهی نیمه نهایی شود.

صعود رادیو، تاسیسات و حراست به عنوان تیم‌های دوم تا چهارم

رتبه دوم جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی به تیم رادیو رسید، تیمی که ابراهیم پازوکی از فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های با سابقه مرکز قم آن را هدایت می‌کند، رادیویی‌ها در این مرحله دو پیروزی، یک تساوی و یک باخت کسب کردند و با هفت امتیاز مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی این جام را به دست آوردند.

در این مرحله تیم تاسیسات مرکز که بازی‌ها را با برتری 7 بر صفر برابر تیم ناکام ستاره سرخ آغاز کرده بود، در ادامه با حراست صدا و سیما مساوی کرد و به تیم‌های رادیو قم و خبرنگاران ورزشی باخت تا با کسب چهار امتیاز و رتبه سوم جدول رده‌بندی راهی مرحله نیمه پایانی این دوره از مسابقات شود.

فوتسالیست‌های تیم حراست صدا و سیما نیز با یک برد، یک تساوی و دو باخت از مرحله مقدماتی با کسب چهار امتیاز و به دست آوردن رتبه چهارم به مرحله نیمه نهایی رسیدند، ضمن اینکه تیم پرمهره و پرآوازه ستاره سرخ در عین ناباوری از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و تنها تیم حذف شده مرحله مقدماتی لقب گرفت.

جدال حساس خبرنگاران ورزشی قم با حراست در نیمه نهایی

بر اساس هماهنگی شورای ورزش صدا و سیما و پایگاه بسیج مرکز قم، دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود و بر اساس برنامه از ساعت 16 تیم‌های نقره‌سرای شهر بهشت (خبرنگاران ورزشی قم) و حراست صدا و سیما رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

دومین بازی این مرحله نیز عصر یازدهمین روز اسفند ماه 1399 بین تیم‌های رادیو و تاسیسات مرکز قم انجام می‌شود و تیم‌های برنده این مرحله روز سه‌شنبه 12 اسفند ماه از ساعت 16 در صدا و سیمای مرکز قم برگزار کننده مسابقه فینال خواهند بود تا قهرمان این دوره از رقابت‌های جام بسیج صدا و سیما مشخص شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار